Прихильники блогу:

понеділок, 27 лютого 2017 р.

Ніжність...

Доброго дня !
Я вирішила повернутися до блогожиття))))
Рада буду бачити у себе в гостях своїх любих читачів , також буду рада новим знайомствам!!!
За останніх 2 роки я багато "творила" на весільну тематику - запрошення, бонбоньєрки, книги побажань - ЦЕ ТЕ, БЕЗ ЧОГО Я НЕ УЯВЛЯЮ ВЖЕ СВОЄ ЖИТТЯ!!!
А от відкритка - це перша за останні 2 роки)
Нагадаю, творчий перерив у мене пов"язаний із народження синочка)
Нам вже майже 2 роки))) 
Синочок дорослішає з кожним днем - а у мами нарешті з"являються хвилинки для улюбленої справи))))
І моя робота:





Натхнення віднайшла відразу - в чудовому скетчі від Київського скрапклубу

До зустрічі)
Надіюсь, що не через рік)))))))


5 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую,Людмило!
      Якось сумно тут стало,,,,
      Нема того азарту, з яким ми спілкувались 3-5 років назад!

      Видалити
  2. Дуже приємна листівочка) Дякую від Київського СкрапКлубу)

    ВідповістиВидалити
  3. Ирина, красивая и нежная работа и наш скетч вам удался! Спасибо от Киевского СкрапКлуба!

    ВідповістиВидалити
  4. Чудово, що синочок вже даэ змогу мамі відпочити розумом і душею!) Робота дійно вийшла дуже ніжною і весняною) Дякуємо, що творили по скетчу Київського Скрапклубу!)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...