Прихильники блогу:

неділя, 11 січня 2015 р.

Весільний сезон 2015 - відкрито!!!!

Чому я безмежно рада!
Останнє замовлення на запрошення ще було виконане в жовтні.
 Тому 65 запрошень для Андрія та Аліни, після 3х місячної перерви,  зробились, буквально, на одному подиху!

Доречі, я і моя сім"я теж запрошені на це весілля, тому в мене така собі прем"єра - одне із запрошень мого виробництва було вручене мені)
Заодно покажу іще одне замовлення, яке я робила ще у вересні, але так і не показала:



Для Артема і Марини було зроблено 58 запрошень (як на фото), 140 бонбоньєрок -пірамідок (на жаль, не сфотографувала) та 12-13 номерів столів (вже й не пам"ятаю). 

10 коментарів:

  1. Ірочка,з гарним початком тебе!!!
    Чудові роботи!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, думаю рік буде продуктивним і надалі)

      Видалити
  2. 65! Оце так цифра! Вітаю з відкриттям року))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, 65-то ще нічого, от 100 запрошень у моїй практиці - поки що найбільша кількість

      Видалити
  3. Ірусь, з початком сезону!!! ;)
    Кльовезні такі запрошення ;)
    і хоч і стільки сили складено і часу, але задоволення молодят того вартує, правда?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксанко! Так, задоволення молодят дійсно варте наших клопотів!

      Видалити
  4. Ого, скільки вкладено праці і душі!!!Краса!

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Дякую, люблю таку роботу - для мене вона- выдпочинок!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...