Прихильники блогу:

понеділок, 30 червня 2014 р.

Мій перший МК

Ця подія ще відбулася на початку квітня.
Трішки передмови: моя донька на той час навчалася у 8 класі (зараз вже вона його закінчила). По програмі вона вивчала такий предмет ДУМ - декоративно-ужиткове мистецтво (коли я навчалася в школі, в нас такого уроку не було). Так от, на цьому уроці дітей навчали квілінгу, декупажу(!), витинанці і. т.д. Однією з наступних тем уроку мала бути "відкритка ручної роботи".Оскільки даний предмет викладала класний керівник, яка вже неодноразово отримувала у подарунок відкритки, шоколадниці мого виробництва, тому Наталя Петрівна любязно запросила мене допомогти провести їй цей урок. Було одне побажання вчителя - щоб діти виготовили самі відкритку.  Звісно, всю майстерню в школу не принесеш , тому я вирішила захопити ті інструменти, які , на мою думку, викличуть найбільше зацікавлення у дітей - я взяла Біг шот з ножами та папками, дироколи. Тривалість уроку-45 хвилин, мені було виділено 35 хвилин.   35 хвилин, за які потрібно і розказати і показати і навчити і зробити- це , звісно, мало. Тому , я зробила 18 заготовок на відкритку(16 учнів+вчитель+я), які потрібно було просто поприклеювати . На жаль, я не сфотографувала зблизька відкритки , які ми робили (2 види), але на першому фото видно на парті перед хлопчиком заготовлену відкритку). Після того, як відкритки були готові, я дала можливість всім дітям подироколити, повирізати, потиснити  - від цього діти отримали величезне задоволення!
Взагалі, коли я йшла на урок -мене цікавило, чи буде дана тема цікава хлопцям? Знаєте, що - їм ще було цікавіше , як дівчатам)))) 
Ну і на завершення кілька фото, за які я вдячна Наталі Петрівні.   






10 коментарів:

  1. Ірочка,ти молодчинка!!!!Класно так))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так , Іванко, було класно, хоча я і страшенно переживала

      Видалити
  2. Класно!
    Я робила такі заготовки для свого малого в перший клас на свято матері! То вони такого понаклеювали! Наступного разу мабуть піду допомагати :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну , моя аудиторія -це 13-14 річні діти, які навпаки, швидко справилися із завданням.

      Видалити
  3. А надпис над дошкою надихає! Вітаю з першим МК! Думаю, донька тобою пишалася.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марино! Донька щей консультувала однокласників:)

      Видалити
  4. Класно! Шкода, що у нас не було такого предмету - у нас, навіть, трудового навчання не було(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко, яке в тебе було тяжке дитинство-навіть не було трудового навчання:)А чому? В моєму дитинстві, якби і був урок ДУМ-я б його не любила, і трудове навчання я не любила, і мама замість мене вишивала....Ось так-то....

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...