Прихильники блогу:

субота, 7 червня 2014 р.

А ви мене ще пам'ятаєте?

Привіт-привіт!!!!
Як мене тут довго не було-майже 3 місяці!
Зазвичай, коли дівчата  так довго не зявляються "в ефірі" потім пишуть :
 я стала мамою або вийшла заміж і т. п.
В моєму житті не відбулося ніяких кардинальних змін і моя відсутність пояснюється звичайною зайнятістю та ,на жаль, тимчасовою втратою інтересу до блогу(((
Проте, якщо не брати до уваги "сумне", то я безмежно щаслива що знайшла , нарешті , себе, нарешті я направила свої пориви творчості у потрібне ,"своє", русло- на даний момент я повністю переключилася на весільну тематику - запрошення, бонбоньєрки виготовлені моїми руками, -це те, що приносить мені величезне задоволення!!!!
За три місяці я багато чого натворила, крім цього провела свій перший МК, готувалася до участі у весільній виставці, але із-за проблем із здоровям, прийшлось відмовитись від такої події....
Про це все постараюсь розповісти найближчими днями, а зараз покажу одну з робіт- 
50 запрошень для Катерини та Сергія.
Мій улюблений дизайн запрошення- нарешті випала нагода відірватись "наповну".






7 коментарів:

  1. З поверненням! Я думаю всі зміни на краще.
    Запрошення дуже гарні!

    ВідповістиВидалити
  2. З поверненням до блогожиття! Стільки метеликів та всі білесенькі - краса!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Маринко! Повернулась, не знаю, чи надовго)))Метелики мені теж дуже подобаються)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Алінко, я безмежно щаслива з цього приводу))))

      Видалити
  4. Якраз сьогодні з Алінкою про тебе згадували-ми тебе пам"ятаємо)))))
    Ці запрошення дуже гарні,такі урочисті й нарядні!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...