Прихильники блогу:

понеділок, 17 березня 2014 р.

Варто, чи-ні?

Зробились у мене вчора 2 відкриточки, вирішила зразу ж їх показати. А то, як відкладаєш на потім, то те  "потім" може затягнутись на місяці...
Задумка була така: зробити декілька простеньких відкриток для реалізації в магазинчик. Я вже колись писала, що живу в сільській місцевості. Але в такій, цивілізованій сільській місцевості, можна навіть сказати в маленькому місті,  проте всеодно важко "донести" людям свої роботи, так , щоб вони їх оцінили... Якось я давала на продаж свої відкритки в магазин, в якому в основному реалізуються подарункові товари. Ця спроба завершилась тим, що через тиждень власниця магазину зателефонувала і сказала: "Або знижуйте ціну на свої відкритки, або забирайте їх. Люди дивляться на них, і кажуть , що дорого!" Чесно кажучи, стомилася я пояснювати людям, що 20 гривень за річ, зроблену руками, на яку інколи іде матеріалів на пів ціни - це не дорого!!!!, це ще "смішна ціна". Але , мабуть, то вже не "втовчеш" в їхні голови... Звісно, не всі такі - я маю постійних клієнтів, справжніх пооціновувачів ручної роботи, і з такими людьми завжди приємно мати діло!
Так от, в мене буде спроба №2: в нас відкрився спеціалізований магазин по продажу подарунків, в якому також можна реалізувати вироби ручної роботи. 
Маю намір наробити простеньких відкриток, "для народа"
Хоча, як придивитися-не такі вже вони і простенькі...Знову будуть казати: дорого....
А ще, я зробила висновок, що прогресую, от тільки прогресую в зворотній бік - вже 3 роки займаюсь кардмейкінгом, а досягнення мої не зовсім...Таке враження, що я "зависла" на певному етапі і ніяких просувань вперед...




Гарного вам дня!

11 коментарів:

  1. Ірочка, не засмучуйся!Всі люди різні - деякі взагалі далекі від розуміння краси...Цінуй своїх постійних клієнтів і твори в своє задоволення;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ліда, так і стараюсь робити - в своє задоволення, і ніби й не засмучуюсь від цього, просто так, захотілось висловитись вслух....Цікава статистика: люди ніби й цікавляться виробами ручної роботи, але хочуть її придбати задарма....

      Видалити
  2. Ірино,як я тебе розумію...але,варто спробувати;-)
    Гарні листівки й не такі вже вони простенькі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отожто й воно-народ хоче "непростеньку" відкритку придбати як готову поліграфічну. Доречі, готова поліграфічна відкритка , красива, з блискітками, коштує в районі 10 гривень.

      Видалити
  3. Ірусь, як це мені знайомо. Теж нещодавно віднесла роботи в магазин РУЧНІ РОБОТИ і мені подзвонили і сказали або забирайте, або знижуйте. Бо самі такууу ціну заженуть, що хочуть заробити більше від тебе (а я ж то помініму, хоч і живу в місті невеликому ). Гарно але дорого....як тоді можна відкривати магазин із таким нахилом, якщо не розумієш ціну ручної роботи !!!

    А твої листівки гарнюні!!! Удачі!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля має рацію - більшість магазинів хочуть заробити на тій самій листівці більше, ніж людина, яка її робила! Але в будь-якому разі спробуй - листівки не простенькі ;-)

      Видалити
    2. Я теж вважаю, варто таки спробувати. На кожен товар є свій покупець. А якщо, виявиться-що дорого-краще пороздарюю друзям....

      Видалити
  4. Я свои открыточкитоже сдаю в местный магазин. Раньше тоже говорили дорого, но я не то что снизила цену ,через время, а я поставила еще выше чем была :))). И ты знаешь каждая дожидается своего хозяина. НЕ скажу, что прям разгребают каждый день.... Но стабильно каждый месяц нужно обновлять ;) Так что не сомневайся в себе ,и в своих работах. А совет еще, на продажу делайц простые, но для души твори от души))) щедро, с любовью, не думая о цене... А так вроде ты ее дарить будешь от себя ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Варта використати будь який шанс. Нажаль купівлеспроможність у наших людей мала, тому й кажуть що дорого. Та нехай це не сіє сумнів у твоє серце, роботи чудові, і знайдуться люди,які їх оцінять. Успіхів.

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красивые открытки.....я любила раньше ярмарки.......у меня были постоянные покупатели...дороже 35 я не продавала.............в магазин сдаю по 20-25..медленно но продают по 40- 45.......Хочу подтвердить....что действительно мы покупаем материалы..инструменты очень и очень дорого в сравнении с зарплатами людей............Удачи..........

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...