Прихильники блогу:

неділя, 16 березня 2014 р.

Лист, загублений в просторі...

Привіт! 


Подобається вам ця відкритка??? 
Працівникам "Укрпошти" мабуть теж вона сподобалась((((і вони вирішили залишити її собі і не доставляти адресату(((
Я допустилася помилки: вирішила відправити відкритку простим листом, - рекомендованим листом доставка затягується на 1-2 дні. А мені хотілося, щоб іменинниця якнайшвидше отримала привітання....В результаті - Алінка залишилась без привітань...
Одне не можу зрозуміти-що можна робити з чужими листами???

12 коментарів:

  1. Знайома ситуація... У мене вже теж чого не було - і повернення листів, через довгий час зберігання, хоча повідомлення адресатам не приносили, і розірвані конверти, и загублені листівки... Намагаюсь все відправляти Новою Поштою - дорого, але ща жодного разу не підвели. Співчуваю...

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже красива і легка!
    Ой, ця пошта...дуже шкода, що Аліна не отримала...

    ВідповістиВидалити
  3. Ірочка,листівочка суперова!!!!
    Дуже шкодо,що не попала адресатові((((

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчата...В мене, чесно кажучи, жевріє ще надія , що мій лист десь "блукає" і колись-таки добереться до Алінки....

    ВідповістиВидалити
  5. У меня было так, отправила, и тоже не получил адресат. А потом через время так через месяца два, что я уже и забыла, что что-то отправляла, приходит обратно конверт, с пометкой нет такого адресата. При этом что 100% адресат проживает по данному адресу. Так что может и тебе вернется...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, бувають різні ситуації, на жаль...Проте вражає те, що лист був надісланий в столицю, це ж не якась там провінція....Надіюсь, що він знайдеться....

      Видалити
  6. Мабуть,й справді хтось собі вподобав таку гарну листівку...а,можливо,листівка ще знайдеться;-)

    ВідповістиВидалити
  7. Какая знакомая ситуация((( укрпочтой пользуюсь только когда нужно что-то отправить за границу и только посылкой. Я даже когда-то звонила в Киев, в их главное управление, так меня по телефону объсмеяли - как можно почтой, ценное что-то отправлять(

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарна листівка! Я все-таки надіюся, що вона ще прийде!

    ВідповістиВидалити
  9. Це, звичайно, прикро, але Алінка хоч побачила фото подарунку! Це вже привід для позитиву:) Я теж не дуже сподіваюся на укрпошту, на жаль...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, це як в мультику про Вінні-Пуха "Я дарую тобі горщик з-під меду..."

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...