Прихильники блогу:

субота, 25 січня 2014 р.

мікс:)

Привіт!
Покажу трішки що в мене натворилось за останній місяць....
В інтернеті можна побачити багато варіацій на тему "ліфтинг Агнешки", я теж не стрималася від спокуси і зліфтила одну з її робіт - поступило замовлення на відкритку з нагоди народження дівчинки , яку потрібно було зробити за короткі терміни.
Тому я вирішила продублювати Агнешку (сфотографовано на страшному робочому вікні)))))
А ще було як не дивно  термінове замовлення на конверт для грошей для жінки-ювіляра
простенька новорічна відкритка (але мені вона дуже подобається, тому і показую її)
взнаєте страшне робоче підвіконня???

А ще було багато (мабуть з 15)  новорічних шоколадниць, скажу чесно принабридли вони мені))), також були новорічні (!) бонбоньєрки - зявилася у мене така креативна замовниця, схоже - постійна))) - люблю таких людей, які знають що вони хочуть і цінують , те що я роблю.
А саме головне - новий прийдешній рік приніс у моє життя зміни- хороші зміни- у мене НОВА РОБОТА, про яку я мріяла цілий рік - я знову працюю за професією- медичною сестрою!
УРА!!!!!


6 коментарів:

  1. Ірочка,дуже гарні новини,вітаю!)
    Роботи чудові!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені всі листівки сподобалися! Як ти таке довге тиснення робила для конверта?

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Алінко! Тиснення таке довге виходить тільки "Крапочки"- спочатку один кінець тисну, а потім - інший, при цьому відтиснений папір гарно лягає у дирочки для тиснення:)

    ВідповістиВидалити
  4. Красиві роботи!
    Вітаю з перемінами в житті!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Все дуже гарне! І - вітаю з новими перспективами! Це класно:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...