Прихильники блогу:

понеділок, 16 грудня 2013 р.

На завершення весільного сезону

Привіт!
Свято Нового 2014 року не за горами, - але у мене так і не зявився ще новорічний настрій(((
Робоча буденність зі своїми "планами-звітами" так вимотує всі сили, що про якийсь передсвятковий настрій нема і мови.
Так що нових робіт поки-що нема, проте я згадала що не показувала тут деяких варіантів (деякі користуються популярністю в інтернетресурсах)  запрошень у моєму виконанні. 
Взагалі, ще підведу підсумки весільного сезону-свого першого весільного сезону!
Найгарячіша пора припала на вересень-жовтень. В цей період я працювала, як бджілка -віддаючи одне замовлення, зразу ж з'являлося інше- це мене радувало , хоча і було важкувато - оскільки я працюю з 8 ранку до 5 вечора на роботі, рукодільничать приходилось вечорами і нічками. Але воно того варте- так приємно, коли плоди твоєї роботи подобаються людям і за це можна отримати матеріальну винагороду!
Загалом, за цей період я зробила десь орієнтовно 1000 (тисячу) бонбоньєрок, майже всі заповнювала цукерками, запрошень теж зробила багато - мабуть, приблизно 500...
В подальших планах , на 2014 рік, - продовжити весільну справу, зробити книгу побажань та папку для свідоцтва реєстрації шлюбу та мати багато-багато задоволених клієнтів










3 коментарі:

  1. Ірочка,ти справжня бджілка-трудівниця)))))Запрошення чудові!

    ВідповістиВидалити
  2. Молодчинка!Бажаю також заповзятого натхнення надалі;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Круто!) Мені дуже сподобались оті що з метеликами, вони дуже оригінальні))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...