Прихильники блогу:

середа, 11 грудня 2013 р.

хоч щось:)

Привіт! 
Передсвятковий настрій десь зник, натхнення -теж, маю купу новорічного матеріалу, але нічого не робиться:)
На вихідних зробила 8 шоколадниць-бюджетних, але "красивих" (майже завжди чую такі слова від замовників щодо очікуваного результату - щоб було красиво і дешево. Я й так не дорого ціню свої роботи, а хочуть ще дешевше))))) - з однієї сторони тішить, що люди звертаються до мене, а з іншої сторони якось сумно, що немає де розігнатися у фантазіях)))
Шоколадниці всі однотипні, в кадр потрапило тільки 5, 3 віддала без фотографування.
Всі шоколадниці виготовлені на замовлення.
Двійнята біло-голубі-мені подобаються найбільше:




Ще маю зробити 5 шоколадниць для власних потреб:)

8 коментарів:

  1. Мені всі сподобалися! Тепер в тебе "рука набита" - зробиш і собі 5, чи може й більше! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що набита, то набита:)))
      Білше 5 робити не буду- хочу привітати викладачів дітей школи мистецтв з новорічними святами- треба 5 шоколадниць)

      Видалити
  2. Ірочка,дуже гарні і ніжні вийшли коробочки!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Мені теж сподобались твої коробочки!

    ВідповістиВидалити
  4. яка краса! а ви вирубку самі робите? не продаете?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, тиснення паперу роблю сама, метелики вирізаю сама також.Сніжинки -подаровані:) А що вас саме цікавить на замовлення? Можна було б розглянути конкретний варіант:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...