Прихильники блогу:

субота, 9 листопада 2013 р.

А у мене-літо:)

Привіт!
У мене чергові вихідні дні, а це значить, що є можливість зявитися в "ефірі".
А ше в мене складається одна хороша традиція- завершувати робочий тиждень виготовленням відкритки.
Ось так і вчора, прийшовши з роботи, я розслабилася , нарешті, в своє задоволення, за улюбленою справою.
В четвер, я прикупила собі трішки новорічних матеріалів, тоді ж зразу в четвер, хотілося їх пустити в діло, проте вчора в мене народилася абсолютно не новорічна відкритка- квіти, метелики, ось що в мене зараз "на умі"



Цього разу натхнення прийшло зі скетчем від Assorti


3 коментарі:

  1. Класно тобі,що в тебе-літо!;-)
    Свіженька така листівка получилась!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Какая приятная нежность! Спасибо от блога Ассорти!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...