Прихильники блогу:

четвер, 21 листопада 2013 р.

Родом з дитинства

Привіт! А ви любите зиму?
У дитинстві я завжди з нетерпінням очікувала появу снігу, особливо першого!
Кожен ранок, вставши з ліжка, я зразу прямувала до вікна - перевіряла , чи не випав бува в ночі сніг)))
Моя нова робота попала в список "моїх улюблених" - вона простенька, але мені дуже подобається і асоціюється з дитинством, з зимовим сонячним морозним ранком, коли вікна розмальовані чудернацькими викрутасами Діда Мороза, коли ти з вікна дивишся на вулицю, а там кружляють у веселому танку сніжинки, і від яскрового сонечка, вони стають золоті....
Моя старша донька теж очікує сніг, правда зараз не обовязково бігти до вікна , можна просто в інтернеті зясувати, коли той сніг очікується, чим вона і займається, як мінімум 
3 рази вдень)))))
Да й на пластикових вікнах Дід Мороз відмовляється малювати свої узори...
Світ змінюється...

 В роботі я використала :
- основа - сірий перламутровий картон;
- висічки K@Company ;
- папір ScrapBerry"s

Прийму участь  в конкурсі   "Політ фантазій з Crafty Ann"

6 коментарів:

  1. листівочка дуже гарна! проста але святкова, і навіює настрій новорічних свят!
    зими я не люблю, але тільки тому що в нас вона дуже довга. а я люблю тепло... мені б зими один місяць хватило :)
    а сніг я люблю! особливо коли його багато, трошки морозу і сонце... я памятаю коли вперше побачила сніг(ні ну напевне я його бачила і раніше просто не памятала цього ), мені було майже 3 роки. я зранку встала підійшла до балкону і побігла казати мамі шо з неба падає вата... він тоді такий лапатий падав. мама сказала що це сніг і кожної зими він падає. А мені було дуже дивно - ну як кожної зими? я ж побачила його вперше а мені вже 3 роки...
    а діти зараз теж дуже чекають на сніг. надіємось скоро впаде!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Оленко! Так, наша природа зараз творить,що хоче - зима триває пів року, згідна з тобою, трохи задовго.
    А діти наші хоч і чекають сніг, але не так як ми. Зараз дитина з санками на гірці , чи на лижах - то рідкість, на жаль... От ми колись всі вечори проводили на ковзанках, не можна було нас додому загнати...Якось я сама прийшла зарання- з розбитим носом та губою- проїхала обличчям з льодяної гірки:)))

    ВідповістиВидалити
  3. Яка класна листівка!Подари мені;-)
    А я вже давно не дитя,але завжди з нетерпіням чекаю,коли випаде сніг!)))Я люблю,коли падає сніг,коли снігу багато(в міру!),коли морозець потріскує...Ну,і взимку-найулюбленіше свято Новий рік!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені вона подобається ))) але собі я ж не подарую, тому подарую тобі!

      Видалити
  4. І мені листівка сподобалася! Та золота сніжинка нагадує годинник! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені ,Алінко, відкритка нагадує заморозяне віконечко)))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...