Прихильники блогу:

пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

Для однієї хорошої людини:)

Була в мене нагода зробити аж два подарунки
 для однієї хорошої людини на 50річний  ювілей.
Коробочка для грошового подарунку - на замовлення
Як і годиться в таких коробочках - бантик розвязується, - а там....слова побажання у ювілей:) 
Ця коробочка робилася для керівника від колективу в доповнення до букету із цукерок (не в моєму виконанні, хто зна, можливо, колись і я "созрєю" для букетів) у насиченому червоному кольорі. Від себе я додала ще бежевий та білий  - і ось що вийшло


А це вже мій особистий подарунок - задекорована пляшка шампанського.
Хоча це моя перша спроба, не знаю, можливо, і остання, але я результатом задоволена:)




2 коментарі:

  1. Коробочка елегантна - як і шодиться для солідного дядька! :-) Букетів з цукерків я не розумію, хч ти вбий мене!))))
    А пляшка... як для новонародженої)))))) Ніжна така :-)

    ВідповістиВидалити
  2. Я й сама знаю, що пляшка має вигляд "не для солідного дядька"))))але то ж перша спроба - фарба взагалі була жовта, а чого кінцевий результат-рожевий, то взагалі загадка.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...