Прихильники блогу:

вівторок, 13 серпня 2013 р.

Три роки блогожиття

Привіт!
За вікном - тихий літній вечір з дощиком (логічне завершення спекотного літнього дня), у мене тривають перші трудові будні після відпустки (в такі дні робота ще поки приносить задоволення:))))), у мене знову з'явився інтерес до мого блогу - хочеться творити і ділитися новими роботами, коментувати Ваші чудові роботи!!!!
А ще, рівно 3 роки і 1 день тому назад - народився мій бложик!!!!
А ось тут  перша моя рукодільна публікація:)))
Багато чого змінилося за 3 роки - спочатку я була вишивальницею (вишиті картини, відкритки з вишивкою - це те, без чого я не уявляла свого життя). 
Далі відбулося те, чим я мабуть нікого не здивую - я відкрила для себе світ скрапбукінгу та кардмейкінгу- мене захопили красиві папірці, різні дироколи , перлинки, квіточки, стрічечки і т. д. Розвитку мого нового захоплення сприяли виграні "цукерки"- я точно вже й не памятаю, але їх було приблизно 15!!!!!!!
На даний момент я захопилася весільною атрибутикою і просто не уявляю свого життя без запрошень та бонбоньєрок. 
Приємно те, що людям подобається те, що я роблю, у мене зявляються клієнти, а разом з ними подяка за мою роботу у вигляді матеріальної компенсації:)
Радує те, що частина моїх замовників- це люди, які бачили мої роботи вживу , тобто стали власниками вручених запрошень чи бонбоньєрок, тобто про моє захоплення починає дізнаватися світ:))))
А ще , на даний момент, я співпрацюю з 2 весільними агенціями міста Рівне.
Що ще треба для щастя ?- живи і твори!!!!
Звісно, не все було так яскраво - в останні місяці мого блогожиття,  за період мого трьохмісячного мовчання різні підкрадалися думки- хотілося закрити свій блог, роздати всі скрапматеріали (тут навіть була спроба, проте потім я отямилася) і жити  спокійним життям.
Але я з Вами, я рада , що у мене є 140 читачів, яким цікаво, те чим я займаюсь у вільну хвилинку, і у мене знову виникло бажання створити відкритку по скетчу з використанням скрапматеріалів! (Цим і займусь, як тільки закінчу виконувати замовлення на 170 бонбоньєрок:))))
А якраз Вас, любі мої читачі, я хочу порадувати невеличким подаруночком у вигляді тиснено-вирізної "цукерочки". Слідкуйте за моїми публікаціями, я до кінця тижня обіцяю опублікувати публікацію про подарунок. 
В зараз і Вас усіх пригощу віртуальним тортиком:
фото з інтернету
П. С. Дякую усім хто дочитав мою писанину до кінця:)
Вчора я з доньками спостерігала зорепад - саме вчора його було максимально видно на нашій території. Я поназагадувала "кучу" бажань, тепер з нетерпінням чекаю їх здійснення:))))
Зорепад триватиме до 24 серпня, так що у Вас є всі можливості здійснити свої бажання!!!!



14 коментарів:

  1. я дочитала))) Вітаю з 3-річчям! Натхнення тобі і щоб більше не було спроб роздавати своє добро ;)
    А в нас, щоб побачити зорепад, треба за місто їхати... Я й взагалі вже не пам'ятаю, коли зоряне небо спостерігала(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко, це й не дивно , що ти перша відгукнулася на мій допис, адже саме тобі я завдяючу створенню мого блогобудиночка !!!!
      Зорепад залишає приємні враження- спочатку , правда, при вигляді падаючої зірочки ми всі троє захоплено видавали звук "Ооооооо", потім , після того як наокались досхочу, почали загадувати бажання. Зірочки зявлялися часто- 2-3 за 5 хвилин. Нам не треба їхати за місто, бо ми й не в місті:)))- з балкону 4 поверху нам чудово видно частину неба!
      Ти будеш моїм першим призером (позачерговим, але вже призовим!) на мою тиснено-вирізну цукерку!!!

      Видалити
  2. Вітаю, бажаю нових звершень і захоплень!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Мої вітання тобі й твоєму бложику!!!
    Добре,що ти вирішила повернутися))))З новими силами й новими ідеями натвориш багато цікавих робіт;-)
    Бажаю процвітання твоєму блого-будиночку ,а тобі -здійснення творчих задумів!
    пс:бумажку повернути?..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило, за гарні слова!!!!
      Бумажку повертати не потрібно- я нею з тобою люб'язно поділилася!!!!!

      Видалити
  4. Ірочка,і я рада що ти отямилась і не роздала своє скрап добро!!!!))))ти з нами і це головне)
    Нехай твоє творче натхнення ніколи не згоряє,як ті зірочки!а тільки розгоряється чудовими роботами!!!
    І вітаю з 3 рочками!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іванко!!!Завжди рада бачити тебе у своєму блогобудиночку!

      Видалити
  5. Оо, і я, і я дочитала!!! Вітаю!!! Невже 15? Невже хотіла роздати все? :) Спокійним життям, кажеш... Хіба так буває?:) Зорепад і я вчора з 3 поверху з балкона спостерігала, а що він буде щодня??? Оце клас :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Олю!!!Як виявляється , зорепад триває з 18 липня по 24 серпня. А 12 серпня був саме пік загадування бажань!!!
      ДякуЮ. що ти зі мною!!!

      Видалити
  6. Рада що повернулась! Вітаю з триріччям - це так гарно! А у нас зорепаду не видно небо покрите хмарами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, аж самій не віриться- 3 роки це вже певний етап життя:)

      Видалити
  7. Вітаю!!Процвітання тобі!!!І щоб такі думки більше в голову не приходили, адже блогоподружки - це завжди така підтримка і прагнення творити ще)))

    ВідповістиВидалити
  8. Прервала чтение бложика заварила файну каву.....и пью с твоим тортиком.сижу....от всей души тебя поздравляю....вторую ночь слежу...в Киеве ничего не падает...

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...