Прихильники блогу:

вівторок, 6 серпня 2013 р.

Коли атакує ...лінь?

Привіт!!!
Давно мене тут не було...
Три місяці - жодного рукодільного посту...
Я не байдикую, просто мої роботи , як на мене не цікаві, а просто шаблонні- запрошення на весілля, бонбоньєрки, тому я і не спішу їх показувати...Разом з тим , я і не скаржусь "на життя" , тому що мені подобається, те, чим я займаюсь:)))

1) запрошення та бонбоньєрки для Сергія та Віти - по 50 штук кожного.Наречені самі запропонували такий варіант запрошення- а я тільки слухняно виконала їхні побажання.

2)  220 бонбоньєрок на весілля у морському стилі . Доречі, я сама наповнювала коробочки цукерками (морські камінці), а таку кількість бонбоньєрок необхідно було зробити за 1 тиждень (в моєму розумінні це 6 вечорів і ночей після повноцінного робочого дня), так що працювали ми майже всією сім"єю:))) Весілля відбувалося у місті Дубно (Іванка, привіт!!!!!)
3) 120 бонбоньєрок для Юлі і Назара. Працюю я з перламутровим картоном.


Якось так...
В мене є ще багато не показаних варіантів запрошень, також я "созрєла" для весільної казни- скрині для грошей, але то вже буде інша історія:)

9 коментарів:

  1. оце так обєми виконаних робіт!!
    Заголовок зовсім не вяжеться з наповненням посту)

    ВідповістиВидалити
  2. То точно - усім би так лінитися! ;)
    Молодець!

    ВідповістиВидалити
  3. То не лінь,а робота в своє задоволення)))Результат вражаючий!!! Іринко, так тримати!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ірочка привіт-приві!!!!!!)
    Оце об"єм роботи!!!!Молодчинка!!!!
    І саме головне,що тобі подобається!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Мене вражають ці гори)))) замовлених робіт!!!Ти взагалі молодець!!!!
    А якщо тобі подобається це робити,то це ж добре!

    ВідповістиВидалити
  6. ну ти даєш!!!замовлення це супер!!!можливість підзаробити.але вірю, що одноманітне, трішки надоїдає)))
    Роботи класні!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...