Прихильники блогу:

неділя, 18 серпня 2013 р.

160+6=Тарас і Ольга

Привіт!
Останніх 7 вечорів я вирізала , клеїла , складала - виконувала замовлення на 160 бонбоньєрок для Тараса та Ольги.
А сьогодні зранку був найприємніший момент цього замовлення - квартиру заполонив приємний аромат шоколаду, тому що я пакувала цукерки у коробочки.
Все, робота зроблена, можна з полегшенням видихнути (завжди серйозно ствлюсь до кожного замовлення)
  для вас - фото:)


 Також , для цієї молодої пари я робила 6 запрошень
Особисто для  мене, цей варіант запрошень один з найулюбленіших


14 коментарів:

  1. Ірочка,ти просто мега!!!!Навіть незнаю,мені набридає зробити 20 запрошень,а тут стільки!!!!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені така робота не набридає, я отримую від неї задоволення!!!!

      Видалити
  2. ух, скільки багато пірамідок! :) Хто допомагав з цукерками?

    ВідповістиВидалити
  3. Нічого собі! Це ж МЕГАпроект! Головне не захопитися з цукерками, як з вишнями - дві в корзинку, одну в рот))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як з вишнями невийде-цукерки всі пораховані:)

      Видалити
  4. Оце так кількість))) А як вишукано!

    ВідповістиВидалити
  5. Красота и количество впечатлили!

    ВідповістиВидалити
  6. Все так чарівно і вишукано! Масштаб дійсно вражає... Караса, я таких бонбоньєрок ще не бачила, гарна ідейка! А чому так мало запрошень?:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, дякую! Ідея не моя- в основному я роблю бонбоньєрки за схемами Олени Говорун-вона охоче ділиться ними з усіма бажаючими:)
      А запрошень стільки замовили, мабуть, для якихось особливих гостей

      Видалити
  7. Відмінна просто робота!!!!Молодець!
    Бажаю побільше таких масштабних проектів і вдячних клієнтів!
    пс:запрошення гарні;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...