Прихильники блогу:

вівторок, 23 квітня 2013 р.

Чисто й просто

Я вже колись писала, що отримую величезне задоволення коли працюю над запрошеннями на весілля. Особливо мене радує кінцевий результат отієї N-ої  кількості готової продукції!!!!
Так і було цього разу. Зробила я 60 запрошень на весілля в стилі "Чисто і просто" .Це замовниця вибрала такий варіант запрошення-і я її прекрасно розумію- якби я , в свій час, коли готувалася до свого весілля, я б теж собі вибрала б запрошення такого типу.
Доречі, це один із моїх улюблених варіантів запрошень-нічого зайвого і все зрозуміло!



Однією умовою було, те що текст запрошення має бути надрукований блакитним кольором. Бажання замовниці виконане, запрошення мої помандрували у місто Красноград, а всіх бажаючих я запрошую до своєї групи "Вконтакті" http://vk.com/club41954505

3 коментарі:

  1. І справді дуже гарні запрошення!!!!
    Ірочка,я тут тебе до марафончику запрошувала,та напевно ти мій пост не прочитала))))))тому офіційно запрошую http://ivankarab.blogspot.com/2013/03/3.html

    ВідповістиВидалити
  2. Мені здається, до такого тиснення нічого вже і не треба! Подобаються запрошення! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  3. Люблю такой стиль. Вроде и лаконично, но в то же время и интересно, и есть на что посмотреть. Ну, а уж техника исполнения - просто выше всяких похвал!)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...