Прихильники блогу:

понеділок, 15 квітня 2013 р.

Весняний настрій.

Я довго думала чи показувати цю відкритку , чи не варто, тому що вона настільки проста, що простіше і бути не може.
Але , оскільки я повністю задоволена кінцевим результатом, крім того мені ця відкритка дуже подобається, тому і покажу і  вам її. 

Дякую всім, хто "забігає" до мене вгості і не лінується залишати коментарі,
 що не скажеш про мене-нажаль, із-за нестачі вільного часу я не маю можливості коментувати ваші неперевершені роботи:(

4 коментарі:

  1. Мені теж листівка подобається проста, але дуже гарненька. Гарний папір, як на мене є основною прикрасою, а ще рамочка дуже цікава :)

    ВідповістиВидалити
  2. В тебе ще сумніви були!!!!Вона така класнюча!Палітра просто неперевершена!

    ВідповістиВидалити
  3. дарма ти так довго думала - листівка дуже гарна і зі змістом ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже цікава й гарна листівка;-)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...