Прихильники блогу:

субота, 16 березня 2013 р.

52

52-рівно стільки я виготовила  запрошень на весілля , на замовлення, і майже стільки днів (якщо бути точною, то-49(!)) я тут не появлялася.
Чого не зявлялася?- просто не хотілося мені рукодільничати, і як не дивно, це зовсім не творча криза, я із-за цього аніскілечки не переживала. Це скоріше всього-творча пауза.
Не знаю , скільки я б іще байдикувала, якби не одна майбутня наречена Людмила, яка замовила у мене запрошення на своє весілля. Запрошення робилося абсолютно за Людмилиними побажаннями- я тільки втілила її побажання в життя !
Скажу, що я отримала ВЕЛИЧЕЗНЕ задоволення працюючи над замовленням!!!!Не раз читала, що дівчата скаржаться , що під час виготовлення масових робіт, зявляється відчуття деградації.
А я отримала величезне задоволення- я просто займалася улюбленою справою!!!!!
Взавтра маю вручити запрошення замовниці, страшенно переживаю, щоб їй сподобалося!!!!
Далі буде багато фото







Правда красиво?
Запрошення виготовлені з білого перламутрового картону, використала тиснення, напівбусинки червоні та білі, атласну червону стрічку.
За основу бралося ось це запрошення  https://vk.com/lovecompany?z=photo-24542658_279967376%2Falbum-24542658_153184359
На сьогодні все, надіюсь, більше так надовго не буду  зникати:)

23 коментарі:

  1. Ай гарні!!!! Молодець!
    Можливо, одноманітне робити нудно, але ж в таких випадках "рука набивається" :)
    Людмилі сподобається! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко! Дійсно, при масовій роботі рука набивається-якщо я перші примірники цього запрошення робила невпевнено, то останні вже получались самі по собі:)
      Людмилі сподобалася моя робота!

      Видалити
  2. кілька ра3 переглядала фотки, мені вони так подобаються. Елегантні, вишукані, охайні. Бантик так класно 3ав"я3аний. Поділися МК ))) Просто шик!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вживу-ще більш вражаючий ефект. Не буду скромною, але дійсно вишукано!!!!
      Для бантика використала 2 види стрічки (різна ширина) .Сам бантик- це ободочок з ширшої стрічки( зєднала краї стрічки між собою з допомогою двохстороннього скотчу) та по середині перегнутий вужчою стрічкою(теж склеювала з допомогою скотчу). сам бантик приклеювала до поясочка клеєм.

      Видалити
  3. Дійсно неймовірна робота в кількості красі і витонченості.

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. І мені подобається!!! Велику роль відіграє перламутровий картон-надає вишуканості!

      Видалити
  5. МОЛОДЕЦЬ!Ти це зробила!
    Бажаю подальших вдалих замовлень!!!;-)
    Я теж думаю,що нареченій Людмилі сподобається твоя робота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так ,Людмило-я це зробила!!!Звісно, дуже переживала.Але, якщо ,навіть, Олег сказав, що красиво-то я, мабуть, все-таки, справилась із завданням:)

      Видалити
  6. Дуже красиво і акуратно!Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  7. Суперові запрошення!!!
    Ірочка,ти молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іванко! Мені так подобається виготовляти запрошення-побільше б клієнтів!!!

      Видалити
  8. Ой Іринко,молодчина.Які класненькі! І так багато! Ще такого дизайну не бачила! Досить клопітка робота.
    Я якось хотіла надрукувати на картоні текст,засунула в принтер,а він застряг, я чуть свій принтер не загробила.Тепер боюсь друкувати навіть на тонкому картоні.А як ти друкуєш?

    ВідповістиВидалити
  9. Наталко, робота , дійсно, клопітка-і це можемо зрозуміти такі як ти і я-тобто скрапери. Радує, що зустрічаються клієнти, які теж це цінують!
    Друкую я на своєму принтері(Canon), тьху-тьху-тьху-поки проблем не було, пропускає нормально.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене теж Canon,може справа в граматурі,тобто в товщині картону?

      Видалити
  10. Гарні запрошення! А скільки праці вкладено і часу!!!!Добре, що є люди, які вміють оцінити)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...