Прихильники блогу:

неділя, 27 січня 2013 р.

Гуртом легше і Зірочку ліфтити :)

Жили собі 2 сестри -Ірина та Людмила - мали вони спільне захоплення-обидві полюбляли "побавитись" папірцями.
Одного зимового сонячного дня  вирішили вони зустрітись та поскрапити удвох.
Вирішено-зроблено!
Прийшла Людмила до Ірини вгості.
А Ірина тим часом подіставала усі свої скрапові скарби і запропонувала удвох зайнятись ліфтингом чудової відкритки Оксани-Зірочки

Декілька чудових годин у хорошій компанії промайнули дуже швидко,але не даремно -тому що,після зустрічі залишилось приємне відчуття задоволення від спілкування та спільної роботи. А ще 2 відкритки.
Так що , гуртом легше не тільки батька бити(як голосить народна мудрість), а й Зірочку ліфтити!!!

 Моя відкритка-біло -блакитна, а Людмилина-та, що про любов...
 І трішки фото на тему :"Як народжуються відкритки"
Тут Людмила чаклує над папірцями...
 ,,,а на цьому фото я освоюю натирки(кльова штука , ці натирки, раніш я ніколи ними не користувалася, тепер ,дякуючи Іванці (це вона мені їх подарувала) буду користуватися ними частіше.

 І моя робота поближче- зроблена спеціально для "Завдань для душі".Майстри скрапу Випуск шостий .Зірочка



18 коментарів:

  1. ох, і сестрички, ох і ліфтерші! :)))))))))
    гарно попрацювали ;) І відпочили водночас :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чекаємо,коли зможемо поскрапити втрьох!;-)

      Видалити
    2. Так-так, Алінко, нам тебе бракувало!!!!В нас на наступну неділю знову запланована скрап-зустріч.Приїжджай до нас, будеш третьою!!!

      Видалити
  2. Дівчатка, які ви молодці!!! Чудові листівочки вийшли і абсолютно різні!! А я натирками теж ніколи не користувалась))) треба спробувати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юль, дякую!Після цієї зустрічі я розумію дівчат, які відвідують скрап-зустрічі-подібні дійства заряджають позитивом!!!

      Видалити
  3. Як класно, що маєте спільне захоплення)) Молодці! А листівки чудові вийшли!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лідусь, у мене є ще й третя сестричка, яка теж розділяє наше захоплення, просто вона живе далеко від нас.Якщо ти не знаєш її, то це -Алінка http://alina-shekel.blogspot.com/

      Видалити
  4. )))))
    Дякую,Ірино,за приємні моменти й за надані скрап-матеріали!;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людмило, приємні моменти ми створювали самі собі, молодці ,що не полінувались:)А скрап матеріали краще дивляться на роботах, ніж залежуються у коробочках!

      Видалити
  5. ВАХ!Які красуньки-чарівниці) Зібрались,поліфтили,задоволення отримали ,ще й красу сотворили он яку!!!Молодчинки-сестрички)

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчатка, я вам трішки заздрю (в гарному змісті), зібралися, поскрапили, поліфтили - молодці! Дійсно колективний дух дуже захоплює і хочеться творити і творити. Я, на жаль, зараз не дуже можу ходити на такі зібрання, і мені цього бракує, ну нічого,підожду поки синочок підросте. А листівки дуже чудові і яскраві))

    ВідповістиВидалити
  7. Чудовий, дуже свіжий і невагомий ліфтинг!! Дякуємо за участь у "Майстрах скрапу" від ЗДД!

    ВідповістиВидалити
  8. Привіт вам, казкарки та ліфтерші :))Мудрі та дуже талановиті дівчата:) Набили таки, ох, наліфтикали :)))

    ВідповістиВидалити
  9. Іруся, мені настільки приємно що три чудові сестрички ліфтили мою роботу, .і в кожного вийшов свій, фантастичний результат!! от що значить спільна праця )) шкода що Алінки з вами не було, але я думаю спільні скрап-зустрічі в вас ще будуть не одноразово ))
    листівочка дуже ніжна, романтична і легка )) нагадує той стан, коли ти закоханий і це тільки початок відносин і так кльово і легко на серці ))
    Дякую вам, сестрички ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко, а тобі спасибі за натхнення, яке ти подарувала своєю роботою!

      Видалити
  10. Таку красу наробили:)) Як добре коли поруч є спорідненні душі!

    ВідповістиВидалити
  11. Дівчатка, ви супер! Напевно здорово робити щось разом - і побалакати можна, і таку красу зробити!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...