Прихильники блогу:

вівторок, 15 січня 2013 р.

Як я "впіймала удачу за хвіст":)

Привіт!
 У мене так класно закінчився старий і розпочився новий рік-до мене посміхнулася удача і я виграла багато-пребагато паперу у Наді  !  

 Аж не віриться , що я отримала у подарунок більше 50(! )аркушів такого красивого різноманітного  паперу (30 см на 30см), приблизно ж стільки обрізків паперу цього ж формату, які важко назвати обрізками, тому що листки по 2/3 , 1/3 а то й половина від цілого листка! Також Надя мені подарувала величезну кількість роздрукрваних картинок, дирокольностей і багато квіточок(близько сотні(!)-я не рахувала, але точно скажу вам-багато!!!!!!)
Звісно, від такого подарунку, моєму щастю не має меж!!!!!
Щоб детальніше пояснити, наскільки я рада, скажу, що за 2 роки мого скраперського життя- у мене ще ніколи не було такої великої кількості паперу!!!!
Не знаю, можливо у мене з"являться сторінки(якось я ще не доросла до них, а ,можливо, то не моє), але точно знаю, що буде багато відкриток і коробочок для грошового подарунку:) з використанням паперу від Наді.
Надю, щиро дякую тобі за таку підтримку!!!!!
Нехай у твоєму житті складається все якнайкраще!!!
Хай щастить!!!!

6 коментарів:

  1. щиро вітаю тебе з таким подарунком! бажаю великого натхнення, щоб використати це все!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю! Не віднускай тепер того хвоста ;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю! Такі подарунки дійсно надихають)

    ВідповістиВидалити
  4. Ого,скільки паперу!Вітаю,суперський подарунок!(треба прийти-зацінити) ;-)

    ВідповістиВидалити
  5. крууууууууууто! вітаю!!!!! ой скільки тепер всього хочеться "наскрапити"!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...