Прихильники блогу:

четвер, 10 січня 2013 р.

Про Новий рік, нове життя і...кохання!

про Новий рік  Привіт усім моїм віртуальним друзям!!!
Нарешті я добралася до свого блогобудиночку- хоча сьогодні вже 10 січня, але я все ж таки , хоч і з запізненням , хочу привітати усіх вас з Новим прийдешнім роком, з Різдвом та подальшими новорічними святами!
Від щирого серця бажаю усім вам міцного здоров"я, удачі, безмежного щастя та здійснення у новому році усіх найзаповітніших мрій!!!!
В новому році із- за святкувань та із-за змін, які відбулися у моєму житті-мені ще поки було не до рукоділля.
Покажу вам ялинку , яку я хотіла зробити вже давно,ще минулого року( просто ніяк руки не доходили до неї), а зробила в кінці грудня.Основний матеріал, який пішов на виготовлення цієї ялинки-газета, решта-декор на мій смак і розсуд.
Робила я ялинку за цим МК
Правда, ця ялинка якась не слухняна-вона ніяк не хотіла фотографуватися і показати своєї краси:)



про нове життя:Так уже у нас блогерів-рукодільниць заведено, що інколи ми ділимось тут своїми проблемами чи досягненнями, які абсолютно не стосуються рукоділля.
Хто читає мене, той знає , як я в кінці року переживала у зв"язку із втратою роботи. Але, дякувати Богу, у мене Новий рік розпочався по-новому:замість ліквідованої організації , в якій я працювала, створилася нова, в яку мене запросили на роботу!
Ось так-то! Тепер я себе відчуваю повноцінною громадянкою, яка буде приносити користь суспільству:)Хоча , мені трішки страшно-тому, що робота, яку я буду робити зараз, абсолютно відрізняється від тієї, яку я робила до цього.
Але я думаю, що прорвусь!!!!
і на кінець про кохання 
Все частіше, особливо протягом минулого року, в ЗМІ почала з"являтися інформація про "тунель кохання" він же "тоннель любви".Що ж то за місце, в яке хочуть потрапити люди навіть з інших країн світу?
Це звичайний відрізок залізничної колії відстанню до 2 км, по якій їздить поїзд.Але унікальність полягає в тому, що колія щільно обсаджена деревами, а коли той самий поїзд проїжджає, то обчухрує гілля .Таким чином , за десятки років, гілля дерев отримали певну форму(вагона-паравоза) і утворили живий зелений коридор.
Чому я про це пишу-справа в тому, що я живу за якихось 2 кілометри від цього чудо -місця, і знаєте ,як воно буває,-те що "під носом" -не цікаве, завжди цікавіше побачити , те що знаходиться за тисячі кілометрів:)Оце на днях нарешті і ми всією сім"єю побували у славнозвісному "тунелі кохання". 
Ось так це "чудо природи" виглядає влітку(фото з інтернету)
І такий "тунель кохання" непривабливий взимку:(...
Про кохання нагадують тільки такі парочки, як ми...
...і безперечні докази кохання-діти:)

Загалом , хто ще не чув про таку місцину на Рівненщині(селище Клевань) але зацікавився інформацією,-пропоную "поритись" в інтернеті-там більш чим треба інформації (і правдивої і не дуже) про таке таємниче і романтичне місце, як "тунель кохання", або приїхати самому і побачити все це на власні очі
А я , як дочекаюсь літа, то обов"язково ще раз там побуваю і повторю фотомить!!!

10 коментарів:

  1. З Новим роком, Ірусь, і Різдвом Христовим!!! А я так і знала, що з роботою в тебе буде все ок!! Молодчинка!! Ялинка дуже оригінальна. І про тунель я ваш чула))) може колись і ми потрапимо туди)))

    ВідповістиВидалити
  2. Нарешті я побачила ялинку, про яку ти так багато розказувала! І нарешті ви потрапили у тунель (Притула, Фреймут і Педан і то були там)))):) Взимку там не так гарно - треба обов"язково влітку туди поїхати ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт Іриночка!!!!І тебе з новорічними святами!!!!Всього найкращого Вашій сім"ї!!!

    Ялиночка,така оригінальна (таких ще не бачила)))))!
    І фото дуже гарні!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Прикольна,цікава ялиночка-я її бачила!;-)
    Так,а про той так званий "тонель кохання" то вже й справді навигадували всякої всячини....:)

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю з Новим Роком і Різдвом!Хай змійка приносить протягом цього року тільки хороші новини, адже рік розпочався з гарних подій))))Ми ж казали, що з роботою все буде О'К)))Удачі на новому місці;)
    А про тунель я теж чула - дуже хочу туди влітку поїхати)))

    ВідповістиВидалити
  6. Привіт! З початком Нового року, нового життя! Бачиш, як буває :) Все буде кльово! Заздрю вам, що побували в тому тунелі, я про це мрію. Бачила фото в інтернеті у різні пори року, так мені всі сподобались :) А якщо туди їхати просто маршруткою, то куди далі йти? Бо ми без машини... Так можна добратися? Я б поїхала...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюсь, в тунель кохання можна потрапити і маршруткою:)
      Як надумаєте їхати -подзвони мені 0973923654 , я тобі розкажу як туди потрапити(письмово довго пояснювати), а якщо матиму можливість, -то й проведу особисто!

      Видалити
    2. Урряя!!! Я обов"язково скористаюсь :)

      Видалити
  7. Привіт! З зимовими святами тебе! Успіхів у творчості та новій роботі, я тобі колись писала, все що не робиться то на те воля божа і буде ще краще! яка чудова ялинка в тебе вийшла, дуже сподобались прикраси на ній.

    ВідповістиВидалити
  8. Дівчатонька, дякую за підтримку і за те, що ви у мене є!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...