Прихильники блогу:

пʼятниця, 28 грудня 2012 р.

Подарунки від Снігуроньок.

Хочу похвалитися подарунками, які я отримала на днях.
1.Подарунок від сестрички-блокнот із обкладинкою ручної роботи (я про такий мріяла вже давно, а під Новий рік моя мрія все-таки здійснилася!) та красивуще панно виконане в техніці декупаж.



Дякую, Алінко, за такі красиві подарунки!
2. Подарунок від Тані Я в неї ще влітку виграла дирокольну"цукерку" внаслідок чого до мене прилетіло багато-багато метеликів!

Дякую ,Танюш, за таку "підмогу"!!!
3. А ще до мене "прилетіла" відкритка із теплими побажаннями від Лариси

8 коментарів:

  1. Скільки чудових подаруночків!!!!!!!

    Іриночка,спасибі тобі велике,за такий подаруночок-сюрприз!!!Я була дуже приємно здивована!!!!!Дуже дякую!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іванко, будь-ласка, якто кажуть, користуйся "на здоров"я"!!!

      Видалити
  2. Які гарні подарунки!Вітаю!!!

    ВідповістиВидалити
  3. класні подаруночки! вітаююю! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так , Мар"яно, подарунки отримувати завжди приємно!

      Видалити
  4. скільки краси ти отримала!!! :) Вітаю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко, що втілила мою мрію в життя !!!Діловий блокнот-записник вже у мене є, от ще б роботу мати...Буду просити у Діда Мороза:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...