Прихильники блогу:

четвер, 6 грудня 2012 р.

Привіт:)

Привіт, дівчатонька!
Важко мені....
Певний проміжок часу(тобто давно) зноходжусь в "невидомии", буквально, лічені хвилини -і я можу залишитись без роботи....Без офіційної державної роботи.(має відбутися ліквідація державної установи) ...Я вже не раз підіймала цю тему в своєму блозі, ...-дякую усім  за підтримку....просто цей момент все-таки настав....і мені важко.....
Хто переживав такі моменти-мене зрозуміє, і зрозуміє, чому я пишу про це тут.....
Для кого все це "далеке" -бажаю, щоб він і не знав що то таке...
ПРОТЕ, незважаючи на невідоме майбутнє, незважаючи на те що, весь світ проти мене(акумулятори в фотоапараті -і ті безнадійно "здохли,"тому фото з телефону; незважаючи на те, що весь світ готовиться до кінця того світу, я все ж таки марафоню із 



10 коментарів:

  1. Іриночка,тримайся!!!!
    Листівочка дуже гарна,удачі тобі!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Котичок, якщо ми продовжуємо марафонити, то хай той світ зачекає :) І він дійсно зачаровано затримав подих, коли вгледів твою красу! Все відбувається чомусь ідля чогось. Якщо ми поки це не можемо осягнути, тоді вибираємо варіант - перечекати, з найменшими зайвими витратами енергії. Трохи зекономимо нервів... і марафонимо, марафонимо!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Іринко-НЕ сумуй!Просто не сумуй)))Так хочеться тебе обійняти і сказати,що це не важливо...а що важливо?Важливо те,що є ти,що є твої рідненькі,є ми,є твоє хоббі,......скільки всього Є!)))
    Твоя листівка чарівна і ніби пісня Різдвяна з екрану лунає)))Олень-сама чарівна казка!Де ти його злапала?;)

    ВідповістиВидалити
  4. Іринко, в житті не буває чогось просто так, завжди все, що відбувається несе в собі якісь наслідки. Якщо вже судилося втратити роботу, то, напевне, так воно треба, і в майбутньому тебе чекає нове, і можливо, цікавіше робоче місце. У випадку, якщо все вирішиться добре, це буде певний життєвий досвід, і ти ще більше будеш цінувати ті стабільні речі у своєму житті. Найголовніше - вірити, що все буде добре. З тобою всі твої рідні та друзі.
    А листівка, справді, дуже чудова. Успіхів тобі і у житті і в змаганнях

    ВідповістиВидалити
  5. Іринко, тримайся) Памятаєш приказку "Все что не делаеться - к лучшему" - її ще ніхто не відміняв) Тримай хвіст пістолетом!

    ВідповістиВидалити
  6. Іринка, листівка чудова, як завжди)))
    А на рахунок роботи, не вішай носа, в нашій "чудовій" державі один день може бути так, а на другий - все інакше.Так що може все перекрутять, перемудрують і не розженуть вас(повір, знаю "з не понаслышки")А може, якщо так і станеться, то це буде новий листок у твоєму житті і зміни на краще))Тримайся!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Ірусь,читаю і згадую як колись я була в майже такій ситуації....коли приходиш зранку на роботу з відпустки, а тобі кажуть до побачення....просто за те що не взяла на себе товару на велику суму )) і нікого не цікавили ніякі закони і.т.д...і пам"ятаю ті відчуття, коли здається що все на світі ламається....але тепер я тішусь що так сталось ))) таки діє той принцип " все що не робиться, все до кращого " і я вірю що так і в тебе буде ;)
    головне більше віри в себе, в власні сили і в те що все буде ок ;)
    не падати духом ні в якому разі ;) нехай товсе залишиться в цьому році, а новий рік почнетьс з чистого, біленького і радісного листа ;)
    поруч з тобою така підтримка величезна!!! а робота буде і набагато краща ;)
    і ти права що незважаючи ні на що ми марафонимо ;) улюбена справа допоможе прорватись ;) а може і стане новою роботою;) в житті все буває ;)
    і листівочка чудова і чарівна, нехай той олень принесе тільки хороші новини ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Ірино, я хочу цього оленя! Отак я нагло у тебе випрошую його)))ггг
    І я теж вірю в те, що через певний проміжок часу ти будеш сміятися з того, як сильно ти переживала за цю ситуацію... Бо ж ніколи не відомо, що чекає нас там, за рогом! ;-)

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже шкода, що так все сталось((((
    Бажаю, щоб все якнайскоріше налагодилось)))
    І хочу запитати, як справи із відправленням листівки по новорічному обміну?

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...