Прихильники блогу:

пʼятниця, 14 грудня 2012 р.

Новорічний обмін листівками.

Привіт!
Ще тиждень назад я отримала знову подарунок!!!
На цей раз  від Іванки по обміну новорічними листівками , який організувала Оля.
Основною умовою даного обміну було те, що до відкритки ручної роботи потрібно додати новорічну іграшку .
Від Іванки до мене прилетіли янголятка і принесли на своїх крилах багато щастя і позитиву!
 ....і багато "смаколиків" в прямому ....
 ....і переносному значенні!!!
Щиро дякую, Іванко, за позитив -все таке красиве, смачне і корисне!!!!!
Окреме спасибі Олі за організацію обміну листівками!!!
А моя відкритка з сюрпризами вже знаходиться в дорозі до Лариси .

P.S. Дякую усім , хто не був байдужим до моїх проблем і підтримав мене ось тут
Мене вже звільнено з роботи, на днях отримаю статус безробітної...
Але життя продовжується, і воно-прекрасне!!!!

7 коментарів:

  1. Іриночка,нехай ці ангелочки захищають і оберігають тебе і твою сім"ю!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Іруся, які чудові подарунки!!! ангелик нехай стане талісманом охоронцем ;)
    а життя і справді чудове ;) все що не робиться, все накраще ;)
    а Новий рік принесе нові можливості обов"язково ))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарний ангелик і подваруночку. Приємно отримувати такі чудові сюрпризи, одразу відчуття свята загострюється)

    ВідповістиВидалити
  4. Іринка, чудові подарунки!!! Співчуваю на рахунок роботи, мене теж таке напевно після декрету чекає, але я вірю, що життя дасть щось краще взамін!!! Не переживай і насолоджуйся вихідними і святами в сімейному колі, а Новий рік принесе тобі нову суперову роботу!!!

    ВідповістиВидалити
  5. гарні подарунки тобі Іванка прислала!

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю!Чудові подаруночки!;-)
    А що до роботи:все,що робиться-на краще(так завжди треба думати)!

    ВідповістиВидалити
  7. які подарунки класні!! такі святкові і смачні))) побільше тобі таких! :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...