Прихильники блогу:

неділя, 2 грудня 2012 р.

Ділюсь позитивом:)

Ви вірите в дива?
Я-так!
Якось ,"гуляючи" по улюблених блогах, милуючись красою ,яку ви натворили, я натрапила на справжній "подарункопад" до Лізи.
Я вже більше року є прихильником Лізиної творчості, а найбільше я взахваті від сумок, які Ліза створює своїми золотими ручками!
Так от, в травні місяці Ліза роздавала свої сумки всім бажаючим-я просто не не змогла скористатися такою можливістю, .....і вчора я стала власницею оригінальної сумки, яка робилася "з душею" і любов"ю!УРА! 


Лізонько, щиро дякую за таку красу!
Однозначно, -сумка красива і оригінальна, але крім цього мене ще вразила акуратність та бездоганність, з якими вона виконана, а також отой шов"бантик"-я в шитті нічого не тямлю, то він для  мене справжнє диво!
П.С. : продемонструвати сумку мені люб"язно погодилась моя донька Сашка, яка і собі"положила око" на цю сумочку:)
Крім подарунка, у мене є ще одна приємна новина. Моя новорічна відкритка потрапила у ТОП робіт .Так приємно!

4 коментарі:

  1. Мої вітання!Яка гарна сумочка!А ти вже переживала,що Ліза забула про тебе;-),а тут-така неочікуваність!
    І вітаю тебе й твою листівку-листівка й справді заслуговує на особливу увагу!Удачі!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Вытаю з таким позитивом в житті!Хай його буде по більше;)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...