Прихильники блогу:

четвер, 29 листопада 2012 р.

Jingle bells...

Jingle bells.,Jingle bells...-це я так наспівую собі і показую нову відкритку .
Головною умовою є використання дзвіночка у своїй роботі. У мене дзвіночок-така гігантська підвісочка, яку я виграла у складі "цукерки" ще минулого року у Софії



Якщо уважно придивитися до цієї відкритки, то можна побачити цікаву деталь-папір з нотами знаходиться за вуаллю із фатіну. Навіщо я таке зробила-не знаю, просто захотілося....
Доречі, як для мене , то відкритка получилася теж гігантська-15 на 15 см(зазвичай я роблю 10/15).
За папір дякую Зірочці.

9 коментарів:

  1. Вуаль з фатіну - прекрасна ідея!)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарна! Фатін- це просто диво, перетворив листівку на казку. Звісно ж твоїми умілими руцями)

    ВідповістиВидалити
  3. Ірусь, така краса!!!!! дууууже мені подобається твоя листівочка!! вона аж заворожує!!
    Дякую що марафониш з нами ;)

    ВідповістиВидалити
  4. І мені дуже сподобалась листівка і ідеї!Клас!

    ВідповістиВидалити
  5. такая истинно зимняя открытка)))спасибо за участие))
    ЗДД

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже-дуже гарна! Не моживо просто пройти повз неї- погляд притягує та дійсно заворожує, як сказала Зірочка. :)

    Також запрошую тебе до свого блогу отримати нагородку від мене :))
    http://handmade-from-nimfeya.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  7. Ірочка, така гарнюня! Ідея з фатіном дуже сподобалась, вийшло дуже цікаво!

    ВідповістиВидалити
  8. Вийшло цікаво з фатином, взагалі, листівка дуже гарна!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...