Прихильники блогу:

пʼятниця, 2 листопада 2012 р.

Моє повернення , або де я пропадала :)

Привіт-привіт, усім хто мене ще пам"ятає!!!
З превеликим задоволенням повертаюсь до свого блогобудиночка(=).
Протягом останній 2х місяців в мене не було зовсім часу на улюблену творчість (роботи на замовлення не рахуються), а все тому, що всі вечори були зайняті ремонтом моєї кухоньки.Але все вже позаду, я маю "робочий кабінет" такий який забажала-в червоно-білих кольорах!!!!
А ще .у  моїй новій кухні красується такий шикарнющій подарунок від моєї улюбленої сестрички Людмилки
дощечка, виконана в техніці декупаж.Я від цього подарунку знаходжусь на "сьомому небі"від щастя-ну дуже вже мені подобається ця дощечка!!!

Раз мова зайшла про подарунки, то похвалюся ще одними подарунками від моєї не менш улюбленої сестрички Алінки-косметички-чашечки. Власниками цих оригінальних "крушечок" стали мої доньки.
А тут, дозволю всім бажаючим заглянути , хоча б одним оком, на мої нові "володіння".
Обіцяю почастіше з"являтися в ефірі і радувати вас своїми новими роботами!

13 коментарів:

  1. Вітаю з поверненям і подаруночками!!! Кухня шикрна, люблю світлі меблі. А модель кухні випадково не "Юля" береза тундра???

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Юля!!!Мені теж подобаються світлі меблі, а з кухнею ти вгадала-саме ця модель , виробник м.Тернопіль(безкоштовна реклама:)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До декрета я займалась продажем меблів))) Ще не забула, виявилось))) Ці кухні одні з кращих!!!

      Видалити
    2. О,то ти ,Юля, проффі "на всі руки"...Не знаю, чи ці кухні найкращі, але наш вибір зупинився на них!!!

      Видалити
  3. Яка краса,впасти і не встати.
    З поверненням! Чудові новини!
    Як я тобі заздрю,я y своїй кухні і готую,і скраплю,тому теж мрію про ремонт і переобладнання кухні під справжній кабінет,такий щоб був два в одному.
    В мріях бачу на своїй кухні куток для скрапу.Голова весь час забита,що б такого зробити,щоб заробити багато грошей? :)
    А Твоїми новинами ще більше надихнулася на ремонт :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, мрії обов"язково здійснюються, треба тільки повірити у них!!!!

      Видалити
  4. які гарні у тебе подарунки! :) А кухня яка!!!!! Класно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко, подарунки дійсно класні і дорогоцінні , тому що в них вкладена частинка душі...Дякую!

      Видалити
  5. З поверненням "в ефірі"))))!!!Яка красива кухня!!!ВАУ!ВАУ!

    ВідповістиВидалити
  6. Ух, круто! а кухняяяя.... мало, давай ще!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нєа, хватить, більш не покажу-мій будинок-моя фортеця:)

      Видалити
  7. О, так я не одна пропадала :)))) Кухня шикарная!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...