Прихильники блогу:

неділя, 18 листопада 2012 р.

Багато сніжинок.

У мене чергова новорічна відкритка.


Новогодняя палитра № 8: Голубой и/или бирюзовый + белый Сокровищница идей









На жаль, картинки з зображенням завдання не можу додати-мені видає, що я використала всю вільну квоту завантажень!!!!!
Допоможіть!!!!
HELP !!!!
Що це значить і як з цим бороться????
Невже я не зможу більше добавляти зображення у свій блог?
Навіщо тоді його вести?
********
Дякую усім за допомогу!!!
Нібито розібралася....


16 коментарів:

  1. Красота какая! Чудесная зимняя открытуля :))

    ВідповістиВидалити
  2. Красивая открыточка:) По поводу свободной загрузки...Я сама еще не столкнулась, но слышу часто. Я так понимаю что надо или оплатить эту опцию или удалить старые записи. Для экономии места фото нужно сжимать,чтоб меньше весили.

    ВідповістиВидалити
  3. Іринка, дуже класна листівка! А на рахунок фото, якшо ти добавляєш через Picasa, то в тебе просто не залишилось вільного місця.. можеш завантажувати фото на будь-який файлообмінник і завантажувати копіюючи URL-адресу.. я, наприклад, завантажую фото Вконтактах, потім копіюю URL-адресу і вставляю фото через URL, таким чином не займаючи місце у веб-альбомі Picasa

    купу всьго я написала, надіюсь це допоможе))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. п.с. не видаляй з веб-альбому Picasa ті фото, які були опубліковані в блозі.. бо замість них з'явиться чорний квадрат!

      Видалити
    2. Дякую за пораду, буду щось пробувати робити.

      Видалити
  4. Дуже красива зимова листівка!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна листівка, бажаю попасти в ТОП!)

    ВідповістиВидалити
  6. Очень милая открытка))) Спасибо, что творите вместе с Волгоградским скрап-клубом)))

    ВідповістиВидалити
  7. Ируся это же красотище!!! Мне очень понравилось!

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибо за чудесное превращение для блога Штампомания :)

    ВідповістиВидалити
  9. Гарна робота! Дійсно зимова! Дякуємо, що надихаєтеся завданнями блогу "ЗДД"

    ВідповістиВидалити
  10. красиво. Це шеббі-стрічка?
    Я маю дві бобинки ніжно-рожевих, одною мжу поділитись, якщо ти їх користуєш. В сумку давно обіцяну вкладу. Щоб затерти присмак від забутого подарунка...
    Сподіваюсь, ти не образилась.

    ВідповістиВидалити
  11. Привіт, Лізо!!!Я на тебе не ображаюсь, ані трішки, тому що ти хороша людина!Сумку буду чекати з нетерпінням, а шеббі-стрічкою можеш поділитись, я тільки -ЗА!

    ВідповістиВидалити
  12. дуже гарна листівка! така засніжена! клаас! ))

    ВідповістиВидалити
  13. Прекрасная зимняя открытка! Спасибо за творчество с блогом "Сокровищница идей"!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...