Прихильники блогу:

пʼятниця, 2 листопада 2012 р.

Перша новорічна ...

...і без скрап-паперу.
Відкритка зробилася на одному диханні, хоч і нічого особливого в ній нема-але мені подобається:)
В роботі використала перламутровий картон(білий та блакитний), висічка гілочка (з паперу)та серце( з тканини(здається, то якийсь фліс(воно таке трішки пухнастеньке) ,тиснення на білому картоні ("крапочки", блакитний-забулася потиснити:)))))зроблені з допомогою машинки Sizix Big Shot .
За великі блакитні сніжинки дякую Оксанці, за маленькі біленькі-Алінці.
Так як відкритка зроблена з перламутрового картону, то вона красиво переливається, цим самим, ще більше асоціюється з Новим роком(по крайній мірі, мені).
Коли робила я цю відкритку, то уявляла прихід зими , який асоціюється з прилітом особливої пташечки, яка за собою , на крилах, несе багато снігу, який так красиво переливається при світлі вечірніх ліхтарів...
Обожнюю зимові вечірні прогулянки!
А далі-трішки фото:



Робила я відкритку по скетчу від "Завдання для душі"
А всіх бажаючих, хто хоче отримати новорічну відкритку, запрошую до Олі

9 коментарів:

  1. Дуже гарна і ніжна листівочка!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. цікава листівка! І дуже гарна ;)
    А ті мої маленькі сніжинки раритет уже - дирокол поламався :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко!!!Шкода, твого дирокола-але ж все не вічне...А сніжинок у мене є ще багато!!!

      Видалити
  3. Гарна, морозна листівочка вийшла)))

    ВідповістиВидалити
  4. Яка чудова зимова листівочка!Гарна та морозна))

    ВідповістиВидалити
  5. Класна! І та пташечка там так гарно помістилась, мені синичку нагадало)

    ВідповістиВидалити
  6. дуже мила листівочка! дякую за участь у завданні від блогу "ЗДД"!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...