Прихильники блогу:

пʼятниця, 28 вересня 2012 р.

Три коробочки:)

Привіт усім від "коробочниці" Ірини:)
Перша-на замовлення , з нагоди одруження.


Друга-це бонбон"єрка-коробочка-сундучок.
Це я так вітала свою одну хорошу колегу Тетяну з Днем народження.Цей сундучок вщент заповнений цукерками, на ньому красується відкритка-сердечко з побажаннями всередині.Не знала як сфотографувати , та й ще поспішала, тому з фотографії трішки важко зрозуміти що то таке я зробила, хоча ,для тих хто мав діло з бонбон"єрками ,думаю, буде все зрозуміло.
В моїх планах наробити таких скриньок вчителям на День вчителя- мінімум затрати часу, зате щось оригінальне.

З третьою коробочкою я на собі дізналася, що то таке "сапожник без сапог". Робила я її для себе , в ній красувався грошовий подарунок на весілля мого кума, про яке я писала постом вище.
Так от, робилася ця коробочка,як не сумно,  в ніч перед весіллям-без усякого інтузіазму і бажання(це було у мене вперше, робила тому, що знала , що треба зробити , мушу).
тому я від неї не взахваті...
На сьогодні все, а далі ,мабуть, буде знову коробочка :))))

8 коментарів:

  1. Молодчинка, стільки праці і краси!

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасні коробочки!!!!
    А ці саморобні квіточки на першій коробочці просто бомбезні)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Ірусь, мені дуже подобаються твої коробочки! а остання причарувала ще й кольором, краса!!!
    а на першій то дійсно саморобні квіточки????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так ,Оксано, якось було натхнення , то наробила їх багато, тепер по-трохи використовую

      Видалити
  4. Усі три коробочки неперевершені красунечки:))!

    ВідповістиВидалити
  5. ти на 100% коробочниця ))))
    краса то яка!!! усі -усі 3! :)
    квіточки ти дуже класні робиш !!

    ВідповістиВидалити
  6. які гарні!!! але остання мені найбільше до душі припала)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...