Прихильники блогу:

неділя, 23 вересня 2012 р.

Мій дебют.

Привіт!
А я вчора була на весіллі-відпочила "на славу"-погуляла, повеселилась і ще...полегшено видихнула...
Одружувався мій кум-хрещений батько моєї доньки.
А де ж ,як не у рідних людей,-можна проявити свої"таланти"?
Так от-80 бонбон"єрок-коробочок-сердечок , стільки ж іменних бенкетних карточок, 12 номерів на столи-це все моя робота!
Я вперше взялася за таку об"ємну робота, тому признаюсь чесно-переживала!
Але кінцевий результат того вартий! 
Судіть самі:


Але перед кінцевим результатом було кілька напружених, правда сповнених приємними клопотами вечорів(працювала після основної роботи).


Бонбон"рки всі разом сфотографувати не судилося:)
Наречені моєю роботою лишилися  задоволені-а це найкраща подяка для мене!!!!
І на кінець-я, власною персоною, вся така "фіолетова":))))) під колір весілля:)))
P.S. Дякую сестрі Людмилі та нареченій Олі за допомогу!

19 коментарів:

  1. Можно сказать честно?
    как говорится на вкус и цвет все фломастеры разные
    очень красивая работа, со вкусом и очень все аккуратно, дизайн прекрасный, но цвет не очень (это мое субъктивное мнение). Извените

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за вашу думку-бузковий (фіолетовий) колір-улюблений колір нареченої-вона захотіла щоб її весілля було у фіолетових кольорах.Моя тільки робота.
      А взагалі, загальний вигляд був досить цікавий і оригінальний, хоч і не у звичних весільних кольорах:)

      Видалити
    2. так я не не дуже полюбляю фіолетовій, яа якщо бузковий то розбавити його рожевим

      Видалити
  2. Іринка, ти молодець! Велика робота була пророблена!
    Гарно виглядаєш!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надя, дякую!Робота, що велика-то велика!!!Низько схиляю голову перед тими дівчатами, які масово займаються такою справою!

      Видалити
  3. Ирочка, с дебютом! Как по мне то он удался на все СТО)) я вот тоже люблю фиолетовый цвет, после оливкого правда))

    ВідповістиВидалити
  4. Ого,просто мега робота!!!!
    Молодчинка!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. вітаю!!!! така робота велика пророблена!!!
    молодець!!!
    дуже гарно все виглядає!!!і карточки, і бонбонєрки, і номера! гармонічно!
    п.с. Знаю, що то за робота, бо зараз роблю схожу)))

    Ну а ти просто красунька!! %)

    ВідповістиВидалити
  6. Молодчинка! Усе вдалось на всі 100%:)). І ти така красунечка:)))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лілю, дякую!!!Я б була б красунечка, якби скинула б пару кг, ніяк не можу взяти себе в руки!!!

      Видалити
  7. Як на мене - це такий великий об"єм роботи... Але ти справилася, допомогла родичам, та ще й "набила" руку :) Багато користі і краси. Гарненька така ти в тій сукні :)

    ВідповістиВидалити
  8. Іруся, ну молодчинка!!! вітаю з такою першою величезною роботою ;) і бажаю щоб таких замовлень було багато-багато!!
    а про кольори то правда )) я наприклад дуже люблю поєднання біло-бузкового )) була теж на весіллі в таких кольорах, дійсно оригінально і кльово )))
    а от там була дружка нареченої , то бідолаха мучилась...бо не любила такого кольору, а вдягали дружки однакові бузкові плаття )) і вона вдягла заради подруги )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пререпрошую, що влізла :) але хочу чказати, що захоплююся вчинком тієї подруги. Мало таких людей знаю, що переступилися б своїм "не хочу"...

      Видалити
  9. Олюсь, ми теж були вражені )) то дійсно справжня дружба )) їй так файно було в цьому платті і дуже пасувало, але коли ми виходили на вулицю, то в розмові вона сказала що не лбить того кольору, але що не зробиш заради щастя подруги )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ооо!Яа тут у вас цікава дискусія!!!На весіллі мого кума теж дівчата були у фіолетових платтях:)
      А ,взагалі, яка різниця-чи білий, чи фіолетовий- аби молодята були щасливі і Бог їм послав багато діточок!

      Видалити
  10. Я вважаю,що обговорювати колір,який переважав в оформленні на весіллі Олі і Сергія,взагалі не доречно!Цей колір обрала наречена-і ніяких рожевих розбавлень,і ніяких інших кольорових доповнень....Я теж була на цьому весіллі ,і теж -у фіолетовій сукні)))))))))просто так получилось))))
    А ти,Ірино,молодець-то лише на перший погляд здається,що робота проста,а насправді....вона потребує і затрати часу,і фантазії))) Так що,вітаю-ти з цим впоралась! Бажаю тобі нових ,вдячних замовників!;-)

    ВідповістиВидалити
  11. цілком підтримую думку Людмили :) Та й справді, якби колір визначав відносини між людьми...))))
    А роботи ти, Ірино, зробила кусок! Не знаю, чи вистачило б мене на стільки багато однотипного...

    ВідповістиВидалити
  12. Нічого собі об'ємчик роботи! Молодець!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...