Прихильники блогу:

неділя, 2 вересня 2012 р.

прийшла:)

Давненько я вже подавала ознаки життя у своєму блогобудиночку-"напала" на мене якась апатія...Я цим не переймаюсь, бо вже не раз відчувала на собі творчу кризу,тому , я зараз майже нічого не роблю, чекаю натхнення...
Але все ж таки дещо покажу.
1.Запрошення на весілля в бузковому кольорі(улюблений колір нареченої) .Робила я його на замовлення по типу цієї відкритки.Запрошення це в єдиному екземплярі, на ньому мінімум декору, тому що воно буде "летіти" до свого адресата дуже далеко-на інший континент.
 2.Конверт для грошового подарунку з нагоди одруження в зелених кольорах
 Конверт для грошового подарунку "золотий"

2 коментарі:

  1. яка краса, особливо конвертик зелений! Дуже ніжний і свіжий!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарні роботи!
    Зелений конвертик просто-суперовий!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...