Прихильники блогу:

неділя, 12 серпня 2012 р.

Подарунок від Альони.

Привіт!!!
Пам"ятеєте , я якось зробила ПІФ-подарунок для Альони?
Так от, Альона вирішила мені "подякувати" і на днях я отримала такий чудований ароматизований подарунок з справжніми скарбами!!!
Дивіться самі :




Дякую, Олено, за такий приголомшливий подарунок!!!Тааак ПРИЄМНО!!!
Тепер , кожного разу беручи в руки мило чи крем, я буду пам"ятати , що в іншому куточку України живе така щедра душа, як -ТИ!!!!
Дякую!!!
А життя прекрасне!!!


5 коментарів:

  1. Класний подаруночок) Отримаєте купу задоволення від користування)

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю!
    Хотілось би хоч в руках потримати милко ручної роботи!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Який прекрасний подарунок, як жаль що монітор не передає запаху ))

    ВідповістиВидалити
  4. класно тобі!!!! От чого -чого, а мила ручної роботи у мене немає....

    ВідповістиВидалити
  5. Суперові подарунки! Ти будеш ароматна і гарнюча!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...