Прихильники блогу:

субота, 30 червня 2012 р.

Романтична.

Привіт !!!
Продовжую серію романтичних відкриток з використанням картин невідомого мені художника.




Ех, приємно ,мабуть, вийти зранку на балкон(чи терасу)  і попиваючи  каву та насолоджуючись просто неймовірними краєвидами усвідомлювати , що життя-прекрасне......
В роботі використала білий та голубий папір з тисненням"крапочки", акрилову фарбу, фатин, бусинки, квіточки та тичинки невідомого походження, для карнизу-зубочистку, штамп від "Штампувальні", для основи -дизайнерський картон, шви зроблені вручну.
Творю разом з ...Жаждой творчества...скетч№5, я аж ніяк не могла пройти повз такого цікавого скетчу.
Любителів"солоденького" люб"язно запрошую на свою "цукерку".

13 коментарів:

  1. Слів нема - одні захоплені вигукі! Вона неймовірна! Іринко, а ти можеш мені її продати? Напиши мені на fuza_@mail.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже приємно, що тобі, Анно, сподобалася моя відкритка аж настільки, що ти її готова купити :)Але над цим я подумаю-може щось і придумаємо.

      Видалити
  2. О,яка романтика......а листівка яка загадкова....дуже гарно!!!!
    От ,Ірино,вмієш ти створювати таку красу!Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От, Людмило, вмієш ти гарно похвалити.Дякую, мені приємно, що комусь подобається те ,що я роблю!!!

      Видалити
  3. Дуже кльвоо! Романтично, настрій відпускний прямо:))) Я вже в очікуванні за тиждень, тому пройняло...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Олю.Завжди рада бачити тебе у мене вгостях:)
      А мені до відпустки ще цілий місяць працювати.

      Видалити
  4. Яка красива і романтична, а ще дуже мрійлива і ніжна листівка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю.Якийсь у мене настрій останні дні романтично-мрійливий, тому і такі роботи.

      Видалити
  5. шикарна робота!!! більше слів нема! :)

    ВідповістиВидалити
  6. Ирина! Очень нежная и романтичная работа! Мне нравится сочетание голубого и кремового! Спасибо, что творите вместе с блогом "Жажда творчества"! Желаю удачи!

    ВідповістиВидалити
  7. Ир, чудесная отрыточка! Романтичная, нежная и идея со шторой интересная :))

    ВідповістиВидалити
  8. Очень понравилось как вы картинку для этой открытки подобрали. Легкая шторка так гармонично с платьем девушки перекликается! И края перекладины на шторе очень симпатично бусинками прикрыты:)Спасибо, что вдохновляетесь с нами в блоге "Жажда Творчества"!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...