Прихильники блогу:

неділя, 24 червня 2012 р.

Життя -це шанс...

Привіт! 
Я сьогодні до вас з новою відкриткою :

На створення цієї роботи надихнуло мене чудове завдання  від АРТ УГОЛКА №11"Под музыку дождя" +скетч. Спочатку ця відкритка мала бути із квіткою із органзи і з морськими ракушками ,а   кодова назва відкритки мала бути "Під шум моря".
Але все ж таки кінцевий результат перед вами.

А ще я творила під спогади.
Нещодавно я відсвяткувала свій черговий ДН. 
34 -  мабуть не так і багато, але чи тоя вже старію, чи мудрішаю (мабуть все таки старію))) я сділа і роздумувала (підводила підсумки), про те ,що відбулося у моєму житті від того періоду , коли ти стоїш на порозі невідомого світлого майбутнього і з надією дивишся в ту далечінь -а що по-переду не знаєш....
Для мене це був період 18-20 років :тоді я вже майже здобула освіту(закінчувала медучилище) , пізніше влаштувалася на роботу, прийшла пора- залишила батьківське гніздечко, збудувала свою сім"ю....
Звичайно, багато чого хотілося б змінити у своєму житті, дещо повернути назад....Але ж так не буде ніколи.
На даний момент я радію тому ,що є, ціню те ,що маю, а найдорощій мій скарб-дві доньки і моя сім"я!!!
Вернусь до відкритки-підсумовуючи вище написане, на цій відкритці(в першому варіанті, той що з ракушками) ще мав бути надпис:"Життя -це шанс, скористайся ним".
А  в кінцевому  варіанті мені здається ,що все ж таки краще без надпису. 

Гарного усім вихідного дня!!!















12 коментарів:

  1. Чудова і ніжна листівка вийшла!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Іриночка,вітаю тебе з минувшим Днем народження!!!!!Бажаю простого жіночого щастя,і здійснення мрій))))
    Листівочка прекрасна!!!!!!!Така ніжна!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іванко, дякую за поздоровлення і за відгуки про мою роботу !І тобі всього найкращого!

      Видалити
  3. Гарна листівка! Картинки в Тебе безподобні.Дивлюсь на неї і хочу на море.
    А ви збираєтесь на море?
    А з написом вроді краще,але якби його протонувати по краях тим самим чорнилом,що й штамп?
    Щось ти Іринко, розфілософтвувалася:)))
    Вище ніс і вітаю з минувшим Днем народження! І бажаю,щоб від цієї дати Тобі і в 100 з лишнім було не більше ніж 34! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталко, дякую!!!Картинки збираю собі, коли гуляю просторами інтернету.На море ми цього року не збираємось, якщо получиться, то поїдемо на пару днів на Світязь.Тепер щодо надпису-згідна, що він доповнює роботу, можливо, відштампую його відразу на відкритку.
      Завжди рада бачити тебе у себе вгостях:)

      Видалити
  4. мені здається, що надпис там гарно вписується - якраз для нього місце ;) Листівка цікава - приємні тони, гарна замріяна дівчина, знову самокручені розочки...
    А в Дн краще будвати плани на майбутнє, аніж повертатися назад і копатися у минулому ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко, я так і роблю , живу майбутнім!!!А в минулому не копаюся, тому що це-спогади, приємні спогади :)
      Сподобалось мені робити ті розочки, тому й тулю їх в останніх роботах:)

      Видалити
  5. Романтична листівка....і розочки в тебе класно "накрутились";-)
    Можна було б надпис штампонути одразу на листівку,але й без напису листівка самодостатня.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, Людмило!!!
    Мабуть, я її все-таки залишу без надпису...Щоб залишалась якась загадковість...

    ВідповістиВидалити
  7. Чудова листівка!!! Трояндочки - заздрю, ніяк не можу такі навчитися крутити... А я б надпис теж прибрала, для відчуття мрійливості :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валентино , ті троянди робляться дуже швидко і без зайвих зусиль.Десь прочитала, що їх друга назва-троянди для лінивих:)
      А відкритку я залишила без надпису.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...