Прихильники блогу:

вівторок, 29 травня 2012 р.

А я до вас в вечірній час....


...з двома коробочками для грошового подарунку.
Перша-така вся весняно-зелено-жовтенька.

З другою коробочкою моя доня ходила на День народження до подруги-вона заповнена подарунками(фото робилося "на ходу"))))


А ще , я зараз перебуваю у якомусь апатичному стані (це стосується блогожиття)-в принципі, кожен день переглядаю, те що ви "натворили", радію за вас, а от коментарі залишаю рідко.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Відповідно, і у моєму блозі зараз "застій"...тому ,зовсім не ображаюсь на тих читачів,                    що втікли від мене і дякую усім тим ,хто залишається зі мною!!!


16 коментарів:

  1. дуже гарні коробочки!!! я взагалі фанат таких коробульок!!!
    кльоові! а особлив друга!!! :)
    виходь з застою !!! :) хоча, я там же і сиджу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мар"яно, я теж балдю від цих коробочок-від самого процесу виготовлення та від кінцевого результату!
      ...всі ми час від часу буваємо у "застоях", але то нічо-прорвемся!

      Видалити
  2. Класні коробочки!!!! Це напевно у всіх такий застій)))) але ж завжди так не буде))) не пропадай!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! А може то і не застій, а просто реальність бере своє-тут все ж таки віртуальний світ, а за вікном-реальний з майже літом та сонечком!

      Видалити
  3. Дуже гарно! І ніхто і не думав втікати :) ми тут...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, а я й не сумнівалася у тобі, знаю шо ти тут...А дизертирам-шасливої дороги!

      Видалити
  4. Майстриня коробочок!!! ;-)
    Класні коробочки!

    ВідповістиВидалити
  5. то точно - ти коробочниця)))))
    а ми тут не в марафон граємось - хто більше всього покаже! Тому ті, хто повтікали, були не гідні тут бути!

    ВідповістиВидалити
  6. Коробочниця-то коробочниця, хай так і буде:)

    ВідповістиВидалити
  7. Коробочки кльовезні!
    Ти вже розібралась з проблемою завантаження картинок на панельку?

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, Таня!
    Проблема з додаванням картинок на бокову панель так і залишається проблемою-так і видає, що я перевищила квоту завантажених фото.
    Хоча , інколи дещо і завантажується(це мабуть 2-3 випадки на 50).Навіть не знаю чого так.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вже розібралась як це можна виправити, Не можу знайти твоєї ел.пошти. Напиши мені і я поясню як я закидую фотки.

      Видалити
  9. Желтенькая с зеленым очень заряжает позитивом!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...