Прихильники блогу:

неділя, 22 квітня 2012 р.

Для колеги.

Сьогодні моя колега , одна дуже хороша людина, якій вже виповнилось за 50, святкує свій День народження. Для неї у мене зробилася ось така відкриточка.
 Я не раз зустрічала в блогах подібні відкритки з імітацією книги( доречі, якщо я не помиляюсь, то авторські права на подібну відкритку належать Агнешці), і от нарешті я теж зробила сама таку.
Кожен з нас, коли святкує свій черговий День народження -ніби перегортає чергову сторінку свого життя особистої  книги свого життя.Тому , мені здається, що така відкритка саме те що треба для іменинника який вже прогорнув не одну сторінку свого життя.


В роботі використала : для основи зелено-салатовий дизайнерський картон, жовтий картон, два види паперу від скрап-студії "З любов"ю", штампи від "Штампувальні", квіточки та стрічку в горошки подарувала мені Зірочка, метелики теж хтось подарував, але не пам"ятаю хто:)
Робила я відкритку враховуючи Завдання №12 від "Штампів з любов"ю", де основним елементом у роботі є квіти та обов"язкова жовто-зелена палітра.
Доречі, в мене 200сота ювілейна публікація!!!

16 коментарів:

  1. гарна цікава листівка! Мені б така сподобалася ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко, іменинниці теж сподобався мій подарунок! Вже сьогодні вручила.

      Видалити
  2. люблю такі листівки )) справді життя це цікава пригодницька книга ))
    чудово в тебе вийшло!! ;)
    і рада що стрічка пригодилась ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко,дякую!!!В мене так багато є подаруночків від тебе-вони всі такі класні, що аж шкода з ними розлучатися:)Знаю, що не правильно роблю, але я їх притримую для якогось ослбливого моменту!

      Видалити
  3. вітаю з ювілейною публікацією! робота така класна, об'єм мені дуже сподобався!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж подобається об"ємність у цій відкритці, а ще поєднання кольорів!Дякую!

      Видалити
  4. Оригінальна ідея і втілення теж суперове) Сприймається справді як книга, а не листівка) Іруся, молодець! Колега точно має оцінити твої старання!

    Дякуємо за участь в завданні від Штампів з Любов"ю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надя, дякую!!!Відкритку вже сьогодні було вручено-колега щиро дякувала!!!

      Видалити
  5. Дуже гарно!Мені б теж така листівка сподобалась без сумніву.Молодець!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красиво! И четко по условиям нашего задания! Спасибо за участие в задании "Весна пришла" от блога Штампы с любовью!

    ВідповістиВидалити
  7. неймовірно гарна робота! все зі смаком та зі своєю родзинкою!
    дякую за участь в завданні від блоґу Штампи з любов"ю!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...