Прихильники блогу:

пʼятниця, 20 квітня 2012 р.

Ласкавого сонечка і усмішок багато:)

В ЧБ "Штампоманія" триває до 8 травня цікаве завдання -ліфтінг поліграфічної відкритки.
Я , коли ще ознайомлювалася з суттю завдання, то вже тоді вирішила , що за основу візьму відкритку , яку мені подарувала сестра на день народження у далекому 2008 році.
 А це моє бачення цієї відкритки(можна сказати-кінцеве бачення, тому що було декілька варіантів, але на цьому зупинилася)
 І дві роботи разом.
Бажаю всім ласкавого сонечка, гарного настрою і щирих посмішок!
Ми все зможемо!!!!

10 коментарів:

  1. Гарна в тебе ліфтинг-листівка вийшла!
    Знаєш, у ручній роботі щирість та тепло рук, які творили листівку, неповторність виконання. А поліграфія для мене пахне журналами і окрім підпису, я там ще шукаю певний зміст і натяк. бо вони містять бажання зробити приємно тільки дарувальника. В більшості ж випадків-вони штамповка. А от у Аліниній листівці точно, окрім побажання, був певний філософський зміст!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я тільки пам"ятаю, що у мене було декілька таких листівок))) А що я там написала і кому подарувала решту... Натомість добре пам"ятаю кожну листівку хендмейдну :)
      Ірино, класно зліфтила))))

      Видалити
  2. кльово ти зліфтила!!!! гарно придумала зі стрічкою,як ти нею обрамлення зробила !
    успіху в завдання!!

    ВідповістиВидалити
  3. Супер! Все вдало продумано!) Бажаю виграти))))

    ВідповістиВидалити
  4. Ірусь, класно!!! дуже сподобалась твоя ідея! ще раз переконуєшся що в витворах ручної роботи стільки душі і тепла вкладається ))) що ніяка поліграфічна листівка не зрівняється ))

    ВідповістиВидалити
  5. Ой какой чудесный лифтинг..ваша открытка с Божьей коровкой просто чудо!

    ВідповістиВидалити
  6. дуже вдалий ліфтинг, таке класне сонечко! дякую за участь в завданні Штампоманіï і бажаю успіху!

    ВідповістиВидалити
  7. Cпасибо, что лифтите со Штампоманками! Чудная коровка!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...