Прихильники блогу:

пʼятниця, 23 березня 2012 р.

Свободное творчество.


В блозі "Свободное творчество" до 1 квітня діє завдання по скетчу № 11 .
А у мене -натхнення .(ура, ура, ура!!!), -підтвердження тому-така насичена деньнародженнівська відкритка-робилася для конкретної людини-мого кума:)

Матеріали звичайні : папір від "Штампів з любов"ю", дирокольності та висічки-виграні в "цукерках",штампи від "Штампувальні", а от квіточку я зробила САМА-мені настільки сподобався процес виготовлення цих квіточок, що я їх вже роблю напротязі 5ти вечорів і не набридає:)
Скоро покажу скільки їх у мене вже є.
І, до вашої уваги,-скетч, який надихнув мене на створення цієї відкритки.
Гарних усім вихідних!!!!

10 коментарів:

  1. Классная какая - цвета просто прелесть. Весна однозначно!

    ВідповістиВидалити
  2. Іринка,листівочка суперова,мені ну дуже сподобалась!!!!!!!!!!!
    І скетч класно обіграний,молодець!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна, яскрава, насичена) Молодець!

    ВідповістиВидалити
  4. Столько деталек! Долго рассматривала! Приятное сочетание цветов!Спасибо, что творите с блогом «Свободное творчество»!

    ВідповістиВидалити
  5. Ух ты ж столько многослойности и ажура, здорово! Спасибо что выбрали наш скетч! " Свободное творчество!"

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...