Прихильники блогу:

пʼятниця, 16 березня 2012 р.

А все почалось зі скетча.


А в мене нова відкритка, з такою собі передісторією.
Все почалося зі скетчу 106 від СКЕТЧІВ. Коли  я його побачила, то зразу ж виникло бажання творити.Правда в моїй уяві "вимальовувалась" зовсім інша відкритка, ніж та , яка вийшла в кінцевому результаті.
А це тому, що матеріали, які я використала в ній, наче самі мені "запригували" в руки:)
Пташечка-лежала вона у мене трішки більше як рік часу, чекала своєї участі. 
Оскільки у мене робоче місце - це дверне полотно, яке я розміщую на підлозі, а всі матеріали знаходяться у енній кількості коробок, то я чесно кажучи, не завжди пам"ятаю , що у мене є:)
Так і було з цією пташкою. Вона прилетіла до мене з Санкт-Петербургу від Уляни в складі виграної мною цукерки.Я вже й забулася про її існування, а вчора вона мені попала "на очі" і я одразу ж вирішила "поселити" її на відкритці, у квіточках.(у пташечки справжнє пір"ячко, виготовлена вона з пінопласту).
І тут мені знову ж таки "на очі" потрапила квітуча гілочка , яку мені подарувала Оля, і яка , як мені здається чудово вписалася в загальний вигляд. Доречі, папір , використаний в роботі теж подарунок від Олі.
Ще я тут використала білу сітчасту тканину(соромно, але не знаю ,як вона називається), яку я виграла у Софії.
Ось так, "зі світу по ниточці"- і утворилася ось така відкритка.

Чому вибрала цей надпис -не знаю.Мабуть, цей штамп теж сам"заскочив " у руки:)))
А ось і сам скетч, який надихнув мене на створення цієї відкритки.


16 коментарів:

  1. дуже гарно получилось!!! ідея в тебе суперова!!!
    успіхів в завданні!! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Класно воні всі "позаскакували"! Дуже вдало!

    ВідповістиВидалити
  3. весна позитивно на тебе впливає, Іринко - матеріали самі "просяться" на арт-об"єкти)))) Класна весняна листівка!
    Та тканина, якщо я не помиляюся, називається фатин ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінко, я тако подумала, що то крім весни , ще й зорі так на мене впливають-я ж по знаку зодіаку Близнюк, а таким людям, як я не властиве терпіння-от тому й роботи такі виходять-що "вскочило" в руки , те й на відкритці:)

      Видалити
  4. Іруся!!!! ЯКа краса!!! просто чудо!! от що значить натхнення і весна ))) листівочка надзвичайна!! і скетч цей просто фантастичний ))) мені так само папірчики в руки запригували ))

    ВідповістиВидалити
  5. Красота, так класно з пташечкою придумала, молодчинка!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень весенняя открыточка! Красота! Птичка чудесная! Спасибо за участие в задании блога СКЕТЧИ! Удачи!

    ВідповістиВидалити
  7. Ірусь,дуже весняна,ніжна,тепленька відкриточка:)))!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарна листівочка вийшла)
    така тепла та весняна)

    ВідповістиВидалити
  9. Чудова листівка...Ідея з пташечкою просо суперська:)))

    ВідповістиВидалити
  10. По-перш,щоб виграш теж "заскочив" до тебе з цим скетчем, а по-друге класна листівка-весняна, ніжна і зі змістом. :) Люблю речі зі змістом. :)

    ВідповістиВидалити
  11. Цікава й прикольна получилась листівка!
    Бажаю успіху в завданні!
    Нехай натхнення тільки прибуває!;-)

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, дівчата!!!
    Завжди рада бачити вас у себе!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Іринка, яка краса) І, пташка така, як жива) Листівка із зД ефектом, точно)))) Молодчинка, успіху)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...