Прихильники блогу:

пʼятниця, 9 березня 2012 р.

Повертаюсь...

Привіт!
Останнім часом, щось я геть "від рук відбилась"- в блозі майже не з"являлася, знаходилася в якомусь ступорі, відчула на собі , що то таке"творча криза" (ненавиджу ті моменти, коли нібито і хочеться  щось зробити, але кінцевий результат своїх старань в черговий раз закінчується розкладеним матеріалами перед собою і тупим поглядом на них)...
А все тому, що за останній місяць пережила багато чого...не хорошого і не приємного.
Важко було,...проте  я для себе багато чого переосмислила,  зробила відповідні висновки і про саме життя і про деяких людей, які трапляються у житті....
А як "хеппі енд"- у мене з"явилася нова відкритка-стан душі.

А ще в нас з"явилася одна сімейна традиція - вже другий рік поспіль. святкування 8 Березня у нас відбувається активно- катанням на ковзанах!

Гарних вам вихідних і не "падайте духом" .  Ніколи!!!

7 коментарів:

  1. УРА!!!!!! Ірусь, сонечко, з поверненням!!!!!! я дууууууже рада тебе бачити!!! рада що цей неприємний період позаду, все наладиться ;) по собі знаю ;) боляче і прикро розчаровуватись в людях....але поруч ж є найдорожча чудова родина, правда? ;) а все інше то напевно випробування життям....
    Не сумуй!!!! Я вірю що все в тебе буде набагато краще ніж раніше ;)
    Листівочка мені дууууууже сподобалась, такий романтичний вінтаж )))
    З жіночим святом вітаю вашу чарівну половину сімейства ;) Нехай кожен день для вас буде радісним і сонячним!

    п.с. а я все думала що донечка в тебе одна ))) а тут виявилось що ти мама двох красунечок ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Оксанко !Завжди рада бачити тебе у своєму блогобудиночку!!!
      Дійсно, як добре, коли поряд є родина і надійне чоловіче плече-тоді всі негаразди переживаються легше!

      Видалити
    2. П.С. А доці у мене дві-як видно, вже старша мене доганяє:)

      Видалити
  2. З поверненням)))) Добре, що все налагоджуэться! Рада вас бачити! Гарна у вас родина!
    Листывочка дуже мила ы романтична! Клас!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надю, ти чого до мене на "ВИ"?
      Приємно ось так провести гарно час з родиною-ще б тата отих красунь заставити якось би одягнути ковзани-от тоді б була б родина у повному складі! Він все ніяк не піддається:)

      Видалити
    2. То, я мала на увазі, Вас-всю вашу родину...

      Видалити
  3. Ура! Добре, коли все добре :)) Не пропадай!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...