Прихильники блогу:

субота, 14 січня 2012 р.

Подарунки від Снігурочок :)

Ще на передодні Нового року отримала я декілька приємних подаруночків від своїх віртуальних (і не тільки) друзів.
Отож, першою приємно мене порадувалаОксанка-Зірочка .
Від неї я отримала шикарну відкритку та пакуночок подарунків.
Доречі , якось ще раніше я виграла у Оксани додаткову "цукерку" .Це означало, що я отримала можливість зробити безкоштовне замовлення на суму 100(!) гривень у Оксаниному Магазинчику Зірочки
В мене була можливість переконатись , що Оксанка-щедра душа, однозначно!!!
Дивіться самі, скільки до мене "привалило" скарбів- фігурних рамочок, завитків, сніжинок і листочків в Nній кількості!!!
Дякую , Оксано, за твую щедрість і за подарунки!!!

Тепер вернусь до новорічних конвертів.
Ще один конвертик прибув до мене від моєї Алінки-Ladybird.
А в конвертику була  відкритка з теплими і щирими побажаннями. 
Дякую, Алінко, за відкритку, і мамі і тату-за те, що ти у мене Є!!!

Третій конвертик прилетів до мене від Валентини-Sonchyk-art.
Конвертик також наповнений вщент подарунками, а головним подарунком є АТСка, яку я виграла у Валі.
Валентинко, і тобі щире спасибі за подарунки-дякуючи тобі моя колекція поповнилася чудовою АТСкою!!!
Все таки приємно отримувати подарунки!!!!

10 коментарів:

  1. Вітаю з такими пречудовими подаруночками!

    ВідповістиВидалити
  2. Так багато суперових подарунків!) Вітаю)

    ВідповістиВидалити
  3. Класні подарунки,уявляю як це приємно)

    ВідповістиВидалити
  4. Оооо!!! Скільки всякого класного у тебе є!!!! ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Скільки подаруночків! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю з подаруночками:),вони дійсно класні:)))!

    ВідповістиВидалити
  7. Класні Снігурочки в тебе, Іринко! Суперові подаруночки!

    ВідповістиВидалити
  8. Ірусь, рада що тобі сподобалось ))) файного тобі тепер натхнення ));)

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, дівчата, що радієте разом зі мною!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...