Прихильники блогу:

понеділок, 16 січня 2012 р.

Дивна любов...

Ось уже і новорічні свята позаду, незабаром прийде найромантичніший день у році- день закоханих, день святого Валентина...
Зробилась у мене валентика. Спочатку вона мені здалася трішки дивною.Поясню чому:
для багатьох кохання(в тому числі і для мене) асоціюється з червоним кольором, червоним серцем -а такі блідненькі кольори не характерні для кохання.
Воно то так, але кожна людина по своєму виражає свої почуття- одні кричать про це на весь світ(але при цьому мало що роблять для щастя своєї"половинки"), а інші мовчки кохають свою "половинку", дарують їй любов, засипають щастям....
Тому ,мабуть, важливіше -не пусті слова, а діїї. 
І головне ,щоб у серці палав вогонь кохання!!!
Надіюсь, хоч хтось зрозумів про хід моїх думок?:)))
Ось і сама відкритка:



За скелетоване листя і фігурний кружечок-велике спасибі Софії, за білий бордюрчик-спасибі Оксані. Також в роботі використала саморобну квіточку з органзи, напівбусинки , папір від Штампів з любов"ю, штамп-надпис-від Штампувальні.
Робила я відкритку по скетчу 148 від CardPatterns
по палітрі №8 відТворим вместе
А також прийму участь у завданні №10.Безшаблонне. Валентинка від Зроби сама

22 коментарі:

  1. По-моєму,класна листівка!
    ...і гарні слова:)

    ВідповістиВидалити
  2. думаю, усі зрозуміли, про що ти...
    Приємні тони - спокійні і врівноважені - як і перевірені часом почуття.. Гарна листівка ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гарно сказано : перевырены часом почуття...

      Видалити
  3. Мені теж дуже сподобалась листівочка!!!!!Така ніжна!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. как романтично...... и нежно безумно!

    ВідповістиВидалити
  5. А я не тільки розумію хід думок, а ще й цілком підримую. Чесно кажучи надоїли вже червоніііі листівки... може то тільки мені так. Але таку листівку як в тебе вийшла, мені було б значно приємніше отримати))) хоча в цьому році я не святкую(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, до свята всіх закоханих ще цілий місяць, ще все може змінитися!
      Бажаю, щоб тобі , на твоєму шляху пошвидше зустрілася твоя "половинка"!!!

      Видалити
  6. Ірусь, а я більше люблю такі ніжні листівочки ))) тому що вони символізують таке чисте і вірне ....лебедине кохання )))
    дуже гарно в тебе вийшло передати ці відчуття ;)

    ВідповістиВидалити
  7. дуже гарно! успіхів в завданнях!

    ВідповістиВидалити
  8. Ірочка, гарна листівочка!Ніжна та тендітна. Найкращі фото - 3 та 4. Найкраще освітлення для фото - вранці з 10 до 12 на підвіконні чи на балконі. Кольори будуть найближчими до оригіналу. А ще заходь до мого блогу на уроки фотошопу для новачків.

    Дякую, що надихаєшся палітрою "Творим вместе"!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Женя, дякую.Обов"язково зайду вгості!!!

      Видалити
  9. Такая милая открытка! Большое спасибо, что творите вместе с блогом "Творим вместе"! Удачи!

    ВідповістиВидалити
  10. great card, love the fab flower! Thanks for joining us at Card Patterns this week.

    ВідповістиВидалити
  11. ирочка! напиши мне свою фамилию и имя и номер телефона. я хочу тебя порадовать презентом))пересылка перевозчиком Нова Почта. есть ли у вас таковая-напиши.

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже мила листівка, невагома така, приємна...)

    ВідповістиВидалити
  13. она необыкновенная! как из облачков-зефирок:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...