Прихильники блогу:

вівторок, 3 січня 2012 р.

Перша робота у новому році:)

Привіт!!!
Хочу похвалитися своєю новою  у цьому році відкриточкою .
Вона (відкритка) має свою історію...
Все почалося з того , що в новорічну ніч Дідусь Мороз приніс мені під ялинку чудовий-пречудовий подаруночок, який був запакований ,на перший погляд, у звичайний подарунковий пакетик..
Але мені на тому подарунковому пакетику дуже сподобалася картинка -букет троянд- і зразу ж захотілося отим квіточкам дати "друге життя" 
Тому , вчора "народилася" ось така відкриточка, основним елементом в якій є вирізана картинка із подарункового пакетику.


А ще у мене такий піднесений настрій !!!!( не зважаючи на те, що на  мене в новому році чекає скорочення на роботі, не зважаючи на те, що я не знаю , скільки я ще буду працювати! Шкода, що наша влада вважає, що санітарна служба- це ціла армія непотрібних людей...Шкода, що 25 тисяч кваліфікованих спеціалістів залишиться без роботи...Але...це буде потім, десь у 2012 році....) а зараз у мене чудовий настрій , тому що у мене з завтрашнього дня - 10ти денна різдвяна відпустка!!!!Буду святкувати, колядувати і насолоджуватись життям !!!!

16 коментарів:

  1. Троянди як живі! Я тебе розумію. Теж сиджу як на голках не знаю чи скоротять чи залишать і що взагалі буде.

    ВідповістиВидалити
  2. Вишукана листівочка вийшла:)! А за ці труднощі не переживай,все що в житті стається,стається на краще! На тебе мабуть чекає,дуже класна та цікава робота:)!!! Бажаю успіху!

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт! Гарна святкова листівка, головне - перша! Вітаю з відпусткою, і почекай, спочатку насолодися нею, а тоді будеш думати про всякі там інші "грядущі" події. Можливо, це буде гарний шанс щось поміняти у житті, хто зна...

    ВідповістиВидалити
  4. Іринко, така гарна листівка вийшла!!!! МОЛОДЕЦЬ! Вдало творчий рік розпочала!
    Попереду на тебе 100% чекає НОВА робота - з більшою з/п та з кращим колективом!!!
    Приїжджай колядувати у столицю ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, дівчатонька , за хороші відгуки про відкритку-вона мені теж подобається, але разом з тим"натякає" мені на те, що вже пораб придбати кольорові чорнила:)))


    Щодороботи-вибачте, що загружаю своїми проблемами.Вже близько двох місяців ношу в собі цю проблему і зважую всі "за" і "проти" .
    Поки зупинилася на тому, що все ,що не робиться, робиться до кращого !!!!
    В ,будь-якому разі, дякую за моральну підтримку!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Іринко,не засмучуйся,все буде добре!!!!!!!
    А листівочка чудова,така "строга" і оригінальна!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Молодець! Чудово втілила ідею!))))
    А за все інше не переживай, якщо станеться щось погане то на заміну 100% прийде щось хороше!)

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна листівка!
    А що до роботи-все ,що робиться,то-до кращого! ;-)
    Приходь-будемо разом колядувати:)

    ВідповістиВидалити
  9. Іванка і Натлка, дякую вам !!!

    Людмилко, обов"язково прийду ...поколядувати:)))

    ВідповістиВидалити
  10. дууже гарна листівка! такі хороші тони!!!
    а з роботою не хвилюйся!!! ти права, все ,що не робиться, робиться до кращого! :) значить тебе чекає щось хороше!!

    ВідповістиВидалити
  11. Вітаю із НоВИМ РОКОМ!
    ЛИСТІВКА ДУЖЕ ВИТОНЧЕНА, МАЄ СВІЙ ШАРМ!
    Бажаю всього тільки найкращого у новому році))))

    ВідповістиВидалити
  12. Ірусь, листівка справді чудова!!ніжна і така романтична ))
    а за роботу... все що не робиться, все на краще ;) я вже в тому стільки разів переконувалась ;) так що все буде ок ;) обов"язково буде нова і краща робота! ;)
    веселих свят вам і гарних колядок ))

    ВідповістиВидалити
  13. Листівка дуже цікава та гарна! Я також люблю давати друге життя речем;)

    ВідповістиВидалити
  14. Привіт у новому році!
    З почином:)
    Були б дві руки і голова на плечах,то й робота знайдеться!:)

    ВідповістиВидалити
  15. Дівчатка, дякую за привітання з Новим роком та за підтримку!!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Відкриточка чудова, така об"емна картинка, не переживай за роботу все що не робится то на краще, ти молодчинка і все буду добре)))!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...