Прихильники блогу:

четвер, 15 грудня 2011 р.

Щастя-поруч...

Коли всі активно готуються до новорічних свят, я займаюся законним плагіатом.
Цього разу я "ліфтила" відкритку Ані з Ниточкиного воображаріуму по завданню 
від Scrap Lifting.
Я вже давно є прихильником Аніної творчості, мені подобається ,те що вона робить, а такі відкритки , які утворюються у Ані я називаю "живими".
Тому ,коли я побачила нове завдання в Scrap Lifting., то в мене в уяві зразу ж виникла відкритка, яку я перенесла в реальність.
Ось вона- моя улюблена чорно-біла палітра, в основному матеріали з виграних цукерок, і мої фантазії ...

А ось і оригінал-Аніна робота:

16 коментарів:

  1. ну ти молодчинка) Грно получилося і зі змістом) Особливо вдале. як на мене друге фото, суперррр!

    ВідповістиВидалити
  2. цікава листівка! Котики ніби у віконечку)))
    ... а щастя справді поруч....

    ВідповістиВидалити
  3. Краса така!! Дуже гарна вийшла листівка! Також "жива".
    Правда, я би лише друге фото лишила, а перше забрала. ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую ,дівчата!Мені теж подобається ця відкритка-це один з випадків, коли мені вдалося втілити "в життя" те, що задумала.
    Ліля, а мені перше фото подобається теж-там відкритка споглядається загальним планом :)

    ВідповістиВидалити
  5. Забавная открытка :) Спасибо что играете с блогом Scrap-lifting! Удачи!

    ВідповістиВидалити
  6. Вони просто чудові! Особливо остання=)

    ВідповістиВидалити
  7. Листівка чудова!!! Чорно-біла гама надає їй особливого шарму! Дуже люблю такі листівки-послання:)

    ВідповістиВидалити
  8. Обалденные котики))) Лифтинг очень интересный получился!
    Спасибо за творчество с блогом Scrap Lifting!

    ВідповістиВидалити
  9. Замечательная монохромная открытка!

    Спасибо за участие в задании блога Scrap Lifting.

    ВідповістиВидалити
  10. Очень необычно и классно! Спасибо за участие в задании блога Scrap Lifting! :)

    ВідповістиВидалити
  11. Цікавенька листівка. Я вже давно виношую ідею закоханих котиків. А ти вже створила:))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...