Прихильники блогу:

неділя, 11 грудня 2011 р.

Про наших донечок :)))

Привіт!!!
Пам"ятаю, колись, у дитинстві , я завжди любила приміряти мамин одяг, взуття, любила поперебирати мамині прикраси, а як цікаво було розглядати мамині помади!!!!
Але , напевне , всі мамині доні однакові- не раз мені приходилось "заставати на гарячому" і своїх красунь-за збігом обставин, це відбувалося в той момент, коли моя помада була максимально викручена зі своєї коробочки і....при моїй появі в кімнаті друга частинка коробочки швиденько закривалася :)))))))))))
Так от, моя нова відкриточка присвячується ось таким любопитним маленьким нашим донечкам-сонечкам.



Відкритка робилася по завданню від Scrap Lifting
А це оригінал відкритки , автором якої є Sara.

13 коментарів:

  1. ))) надіюсь, синочкам не так цікаво, що там у мами лежить...
    прикольна листівка ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Така хорошинька!!!!!!!!!!!!!
    Твій пост заставив мене посміхнутись))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  3. На скільки я розуміюсь в тому ліфтингу,здається,ти гарно впоралась із завданням!

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, якийсь внутрішній голос мені говорить, що хлопчики більш допитливіші за дівчаток-скоро й сама побачиш, чи то так :)
    Іванка й Людмилка, дякую вам !!!Я вважала , що скопіювати чиюсь роботу-простіше простого , але це зовсім не так.

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже ласна листівочка!!! Весела!!! Мій малий любить баночки - креми, гелі, шампуні)))) до помад ще не добрався))))

    ВідповістиВидалити
  6. Краса! Я якраз нагадала, що в мене улюблена річ була: мамині весільні туфлі... я іх одягала і носилась по кімнаті граючи царівну)

    ВідповістиВидалити
  7. кльова листівка!!!! якраз про любопитних донечок ))))) вже теж біля своєї доці починаю "взнавати" , що то таке :)

    ВідповістиВидалити
  8. Як класно! Згадала себе, тепер доця в мене те саме витворяє :))

    ВідповістиВидалити
  9. Ой, лапонька-дочка!!!! Очень классная открытка!

    ВідповістиВидалити
  10. Моєму синочку теж цікаво походити у маминих каблучках... А листівка суперова)))

    ВідповістиВидалити
  11. моя теж вже починає мамину косметику тягнути ))) красуні маленькі )))
    А листівочка дуже класно в тебе вийшла!! ліфтинг вдався на всі 100%, молодчина!

    ВідповістиВидалити
  12. Очень добрая и милая открытка))
    Спасибо за участие в задании блога Scrap Lifting!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...