Прихильники блогу:

середа, 7 грудня 2011 р.

Подарунків багато не буває!

Привіт !!!Поки не з"являюся в ефірі, тому що працюю над Піф-подарунком...
Як моя ПІФа отримає його -тоді і вам покажу.
А "забігла " я в свій блого-будиночок , щоб похвалитися !!!
На днях, 21 листопада, я виграла "солоденьке" у Софії- запрошую всіх у її "Зазеркалье творчества"-там зажди цікаво і затишно !!!
Так от, вчора я отримала виграну "цукерку"-а там стільки смакоти- і папір, і стрічки , і висічки, і круживо, і квіти, багато-пребагато скелетованого листя і ще більше підвісочок  , чудові наклейки та багато іншого ...
Загалом, дивіться самі. 


 Дякую ,Софія, за подарунки -все таке класне і таке необхідне для творчості .
Обов"язково все використаю в роботі, от тільки б трішки б більше мати вільного часу !!! 


Вчора я отримала ще один конвертик з Росії, з Вологди .Конвертик вщент заповнений відштамповками і дирокольностями. Це мені так подякувала Таня за оленів


Дякую, Танюшка, за такий неочікуваний подаруночок!

14 коментарів:

  1. Вітаю! Подарунки завжди приносять радість!

    ВідповістиВидалити
  2. Ох скількт всього кльового.. Вітаю з виграшем і купою "потрібностей" =))

    ВідповістиВидалити
  3. Ірино, вітаю з такими чудовими подарунками! Нехай щастить і надалі ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Чудесные подарки! Поздравляю! :)

    ВідповістиВидалити
  5. вітаю із такою красою і багатсвом)

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчата, дякую, подарунки ,справді, такі чудові і такі потрібні-аж "руки чухаються" щоб вже щось з них витворити!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Вітаю з чудовими подаруночками!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ооо розумію твою радість) Сама вже другий день задоволена ходжу)) Тобі дістались справжні скарби... це так класно))) Вітаю!)

    ВідповістиВидалити
  9. Отличные подарки!!! как это приятно когда тебе дарят подарки))))) я тоже очень люблю дарить подарки-так что ждии от меня тоже)))) давай свой адресс.

    ВідповістиВидалити
  10. скільки краси!!! вітаю!!! це таааак класно!

    ВідповістиВидалити
  11. Ира, я рада что тебе понравился мой маленький подарочек!!!! Жду новых работ:)
    И тебе спасибо за олеников!!!

    ВідповістиВидалити
  12. ВІтаю з такими чудовии подаруночками!!!

    п.с. і я нарешті сьогодні відправила конверт ;) чекай )))

    ВідповістиВидалити
  13. Дівчата, дякую вам , що розділяєте зі мною мою радість !!!
    Альона, так не чесно !!!!Давай , ти спочатку отримаєш від мене ПІФ(подарунок) , а потім , якщо, захочеш, порадуєш мене !!!Зараз мій тобі подаруночок в стадії завершення !!!!Трішки почекай ! Я як вишлю його тобі , то повідомлю на твою ел.адресу.
    Оксанко, я вже з нетерпінням чекаю і на твій конвертик- ох і загребуща я- повигравала вже стільки "солоденького", що й самій не віриться!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...