Прихильники блогу:

субота, 17 грудня 2011 р.

ПІФ №2

Привіт ,мої любі читачки і читач!!!
Нещодавно, я писала, що працюю над ПІФ-подарунком.
Так от, вчора моя піфочка -Альона отримала подаруночок , тому вже можу показати ,що у мене вийшло.
Доречі, Альона займається виготовленням натурнальної косметики і варить такі класнючі мила , що задовільнить будь-якого ,навіть, вибагливого клієнта .
В неї такий великий асортимент мил!!!!Є навіть такі ;))))))))))
Коли я оголошувала рік назад про свій ПІФ, то ще тоді запланувала , що вишию всім трьом дівчатам по картині.Але сумний досвід відправлення першого ПІФа для Наталі ( під час доставки поламалася рамка), заставив поміняти плани щодо вишитої картини.

Подарунок складається з двох частин.
Перша- це одне з моїх досягнень-такий собі дівчачий блокнот, як то кажуть , виготовлений " з нуля".Доречі, за основу брала ось цей МК
В ньому майже сто кольорових сторіночок.Формат А  





Другу частинку подарунку я назвала :"Я люблю..." 
Тут, все ж таки ,не обійшлася без вишивки -3 мініатюрні картинки, розміром 5см на 7см, якими можна прикрасити кімнату, повісивши їх на стіні, або поставити на столі...




Ще мала бути в комплекті з блокнотом  ось така відкритка, але під час користування клеєвим пістолетом, щось в ньому зашкварчало і він стрельнув клеєм на майже докінчену відкритку і все зіпсував( доречі, на другий день отой самий пістолет взагалі бабахнув у мене в руках!!!!! Що я відчувала в той момент -писати зайве) 


Залишилися у мене ще одна моя ПІФа без подарунку -Ірина. Вона , чомусь, вже вісім місяців не з"являється у себе в блозі, але я їй всеодно зроблю подаруночок.Тільки це вже буде у новому році...

14 коментарів:

  1. Іринко, такий класний ПІФ-подарунок ти зробила!!! Шкода, що листівка зіпсувалася, але добре, що без жертв обійшлося))))
    Ти тепер модна - вмієш "з нуля" блокноти робити!!!
    А на блокноті - Альона? ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Знаєш, Алінко , мені дуже сподобався сам процес виготовлення блокнота, тому маю надію, що він буде не останнім !

    ВідповістиВидалити
  3. Класний піф-подарунок!
    Гадаю,Альоні він сподобався?!
    ...я теж хочу спробувати зробити блокнота:)

    ВідповістиВидалити
  4. Так , Альоні сподобались мої подарунки:)

    ВідповістиВидалити
  5. Це супер ПІФ-подарунок. Я б від такого не просто, не відмовилась, а була б на сьомуму небі від щастя. :)

    ВідповістиВидалити
  6. Круто, такі подаруночки класні, блокнотик бомбезний, гарна картинка на ньому, а з пістолетом, шкода, але головне що не обпік тьфу, тьфу, тьфу!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Ирочка! спасибо за такой душевный и прекрасный подарочек!! это так приятно-чувствовать внимание другого человека-и очень приятно вспомнить детство)))) мне все очень очень понравилось)))
    жди-я тебе вышлю попробовать свое мыло))) а может ты хочешь "интересное" мыло? без проблем)))

    ВідповістиВидалити
  8. Альонка, я задовелена, що тобі сподобались мої творіння!!!
    Буду з нетерпінням чекати на твоє милко!!!А яке вже воно буде-вирішиш сама:)

    ВідповістиВидалити
  9. Суперезний подарунок!!!! Альонці повезло мати таку красу ))
    а за пістолет шкода ((( підвів гад )))
    а мені колись повезло виграти цукерочку в Альонки мильну...ммм...яке те мило чудове!!!! було ))) чесно, навіть митись ним було шкода!!! але натуральне є натуральне і воно справді чудове ))

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт, Оксанко!!! Чесно кажучи , чекала на твій коментар:)Щодо пістолета- чоловік (він же енергетик) , сказав , що я сама виновата- не можна було переломувати шнурок, особливо, там , де він приєднаний до конструкції пістолета- не було б отих згинів , не булоб отого-БАБАХ !!!!
    Вірю, що в Альонки мило класнюче і навіть не сумніваюсь в тому!!

    ВідповістиВидалити
  11. ))) приємно )))) я знаю що я рідко з"являюсь ((( але то просто все підготовка до свят )) я виправлюсь ))

    п.с.Ірусь, ти отримала конвертик? бо дивлюсь по номеру і пише що ще на пошті з 16 числа ))

    ВідповістиВидалити
  12. Оксанко, отримала твій конвертик ще на минулому тижні.Величезне спасибі!!!Все ніяк не доходять у мене руки до блогу, буду мати вільну хвилинку-обов"язково похвалюсь...

    Анна, спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Дивовижний подарунок. Блокнотик просто чудо:)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...