Прихильники блогу:

неділя, 27 листопада 2011 р.

Майстер -клас по виготовленню ялинки з вогниками(у моєму виконанні).


Для виготовлення самої ялинки нам знадобиться:
- цупкий папір (я брала звичайний шкільний картон формату А4);
- скотч;
-клей ПВА ;
-нитки( я використала вишивальні шерстяні нитки);
- допоміжні матеріали-вода, ножиці;
-світодіодні лампочки;
- для декору ялинки можна використати все , що дозволяє фантазія;
-хороший настрій і бажання творити
 З картону робимо конус, обклеюємо його звичайним скотчем(обов"язково)
 На  основі конуса робимо невеличкі надрізи на відстані 1-1,5 см один від одного
 Основа для ялинки готова, приступимо до наступного етапу- розведемо клей ПВА водою до консистенції молока( я беру приблизно 1 частину клею та 2 частини води.Для однієї ялинки в мене затрачується приблизно 50-70 мл готової клейової рідини . 

 Далі приступаємо до створення ялинки. Хочу попередити, що робота трішки ...мокра і липка, тому необхідно застелити робоче місце хоча би газетами.  Нитку необхідно змочувати в рідині і намотувати , як душа забажає, по конусу , починаючи знизу до верху, потім вниз і  т. д. Знизу не забувати обкручувати нитку навколо отих надрізів.
 Повинно получатися приблизно ось так.
 І кінцевий результат. В кінці , я ще льопаюсь трішки в клеї-вмочаю щедро руки і вмокаю клей в майбутню ялинку.Для надійсності.
Потім ця конструкція у мене цілу ніч сохне .Коли вона повністю суха, то гарненько , без зайвих зусиль(для цього ми обклеювали конус скотчем), знімається з конуса , придається знизу рівненька форма за допомогою ножиць. І можна приступати до декору ялинки.

 Моя майбутня ялинка буде сохнути до завтрашнього дня , а я поки прикрашу дві інші заготовки.
Прикрасами для моїх ялиночок послужили бантики -верхушки, паєтки, бусинки, стрічки(доречі, знизу, по кругу стрічку дуже легко причепити з допомогою степлера)

 А тепер саме цікаве- як заставити ялинку засіяти вогниками?.
Тут в нагоді стане будь-яка дитяча іграшка, в якій є світодіодні лампочки( в моєму варіанті -паличка)

 Розбираємо іграшку, дістаємо обережно всю конструкцію з лампочок, вставляємо в середину ялинки і тішимось результатом.
Мій чоловік дружить з електрикою , і побачивши , як я знущаюсь з дитячих іграшок, пообіцяв мені наробити отих сіяючих ланцюжків...Поки чекаю, а як він виконає свою обіцянку, обов"язково похвалюсь вам своїми чотирма сіяючими ялиночками.
Дякую всі за увагу, якщо в когось виникли якісь питання -з задоволенням відповім!!!

14 коментарів:

  1. Дуже класна ідея!!!! може й я спробую зробити))) Моя сорока-ворона мала дуже любить усе , що світиться і блистить)))
    Гарнющі ялиночки, Іринко!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудово!Гарні ялиночки)))Дякую за МК і за твої старання,щоб нам донести все ))))

    ВідповістиВидалити
  3. Захотіла вже й собі таке зробити(не знаю,чи воно мені треба?) :)

    ВідповістиВидалити
  4. Цікава ідея і оригінальна!Особливо гарно,коли все засвітилося!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудові ялиночки!! і все так просто, дякую за МК! ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за МК, ну набавитись з клеєм треба я знаю, що так схоже роблять шари, суть практично та сама, ялиночки супер буду пробувати!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Ірусь, супер!!!! дякую за цідю і чудовий МК ;)

    ВідповістиВидалити
  8. аааа! ось в чому секрет підсвітки!!!
    я ше не бачила такої дитячої іграшки....

    ВідповістиВидалити
  9. Молодчинка) Класний Мк і ялиночки супер)

    ВідповістиВидалити
  10. http://s-sbuterflay.blogspot.com/2011/11/blog-post_27.html
    попробуй поучаствовать- там можно не новые любые скрап работы:)

    ВідповістиВидалити
  11. Дівчата, дякую вам усім за увагу!!!

    Танюш, приймати участь у завданні не буду-мені ще вчитись і вчитись!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Спасибо за такие красивые ёлочки!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...