Прихильники блогу:

неділя, 27 листопада 2011 р.

Асоціації

Я завжди проходжу мимо подібних забав, 
але цього разу і мені захотілось побавитись, і прийняти участь у флеш-мобі  "Асоціації".
Перейняла я естафету у Наталки Scrapbooking by Nataly.
Отож, з чим же в мене асоціюється :
1) НІЧ - тишина, спокій, перехідний період між минулим і майбутнім...

2) Сонце- тепло, веселий настрій....

3) ЛЮБОВ - взагалі, найпрекрасніше ,що є у житті .Якщо брати до уваги любов, як  почуття між чоловіком і жінкою- перш за все взаємоповага, взаєморозуміння...

4) ШОКОЛАД - до цього продукту я не відчуваю ні симпатій , ні антипатій- тому він для мене-зайві калорії ...

5) Свято -  веселощі, позитивні емоції , душевне тепло і радість...

6) МУЗИКА - "бальзам для душі"- обожнюю повільну музику, люблю під неї помріяти , відпочити морально...Колись, коли бігала на танцульки-любила з хлопцями танцювати повільні танці ....

7) КАЗКА - це щось нереальне з щасливим кінцем.


Ось так ,не задумуючись, я відповіла з чим в мене асоціюються дані слова.
А хто бажає теж "побавитись"? Залишайте коментарі , а я вам задам загадку з семи слів.

7 коментарів:

  1. Цікаво прочитати про твої асоціації і цікаво було б побавитись самій. Чекаю на слова!

    ВідповістиВидалити
  2. цікаво так прочитати про тебе ))) кажуть ці думки найбільш точно характеризують людину )))
    я вже писала такі асоціації...але хочу ще )))

    ВідповістиВидалити
  3. Mary_lviv слова для тебе: дитинство, мама,книга, мрія, щастя, Новий рік (як свято),образа.
    Буду чекати на твої асоціації.

    ВідповістиВидалити
  4. Оксанко, тобі слова напишу завтра.

    ВідповістиВидалити
  5. Цікаво було почитати твої відповіді! Чесно кажучи думала, що солодке і шоколад ти любиш) для того і існують такі ігри... дізналась багато класного!)))

    ВідповістиВидалити
  6. Оксано, приготувала для тебе "задачку"- з чим (чи ким) в тебе асоціюються : вчитель, відпустка,Париж, Різдво, дитинство, перемога, маленькі дітки:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...